کد خبر: ۱۹۱۱۹۲
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
0
پول‌نیوز - اصفهان برای اولین بار در کنسرت" ساز دل  آواز دل" با هدف ارتقا فرهنگ شنیداری موسیقی اصیل ایرانی میزبان حمید متبسم خواهد بود.

آرش مشتاقی در گفت و گویی اظهار کرد: کار گروه موسیقی ایرانی آموزشگاه ساربانگ در حال برگزاری یک سلسله برنامه‌هایی با هدف ارتقا فرهنگ شنیداری با محوریت  موسیقی اصیل ایرانی است. اجرای کنسرت موسیقی ساز دل آواز دل توسط همین کارگروه برنامه ریزی شده است.

مدیر آموزشگاه ساربانگ با اشاره به برگزاری اولین برنامه از سری برنامه‌های این موسسه گفت: اولین برنامه ما با تور کنسرت دور ایران استاد حمید متبسم مصادف شد که برای ما جای خوشحالی است که با چهره نام آشنا و تأثیر گذار موسیقی ایرانی کار خود را آغاز کردیم. تور کنسرت استاد متبسم از اصفهان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: هم زمان با برگزاری این کنسرت آمادگی‌های لازم را برای برگزاری یک کارگاه با حضور حمید متبسم را در روز بعد از کنسرت فراهم خواهیم کرد.

مشتاقی افزود: کنسرت 13 مرداد ساعت 21 در سالن فرشچیان اجرا خواهد شد که در این برنامه تعدادی از ساخته‌های حمید متبسم برای هنر دوستان اجرا خواهد شد. علاقه مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سایت parsiconcert.com مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: