کد خبر: ۱۹۱۴۰۶
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
0
پول‌نیوز - معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادعای برخی رسانه ها مبنی بر شهادت سرباز رامسری در این استان را تکذیب کرد.

علی اصغر میرشکاری سه شنبه شب در نشستی با خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته تنها یک سرباز وظیفه اهل گناباد هنگام نگهبانی در پست ایست بازرسی بخش بمپور ایرانشهر از سوی راننده یک دستگاه خودرو حمل قاچاق به شهادت رسید.

وی افزود: این سرباز وظیفه در حال نگهبانی بوده که رانند خودرو به سرعت با وی برخورد کرده و متواری شده است که پس از انتقال سرباز مجروح به بیمارستان بر اثر شدت برخورد و جراحات وارده به شهادت رسید.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راننده خاطی نیز 24 ساعت پس از این حادثه دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

میرشکاری اضافه کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر شهادت سرباز رامسری در سیستان و بلوچستان بدست ما نرسیده است و این خبر تکذیب می شود.

فرمانده انتظامی رامسر در گفت وگویی مدعی شده بود که یک سرباز اهل رامسر سه روز پیش در سیستان و بلوچستان بدست اشرار به شهادت رسیده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست که به اتفاق مدیران حوزه امنیتی انتظامی از جمله مدیر کل اتباع و مهاجران خارجی، سرپرست اداره کل امنیتی انتظامی، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کارشناسان حوزه یادشده شرکت کرده بود در زمینه موضوعات امنیتی استان، اتباع خارجی، فعالیت های مقتدرانه اعضای شورای تامین به تفصیل سخن گفت و افزود: استان سیستان و بلوچستان در سال 94 بهترین شاخص های امنیتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را داشته است.

وی همچنین تهیه طرح جامع امنیت پایدار، رصد تمامی ناهنجاریهای اجتماعی و اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه امنیت را از جمله اقدامات انجام شده ذکر کرد.

مشروح این گفت وگو متعاقبا منتشر خواهد شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: