کد خبر: ۱۹۱۷۶۹
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
0
زمان شما بسیار با ارزش است، هم برای رشد آینده کسب و کار و هم شخصا برای خودتان. با کسب آگاهی بیشتر در مورد میزان ارزشمندی این زمان، می توانید تصمیم های درست تر و مفید تری در راستای اولویت گذاری آن بگیرید.

پول نیوز، رکسانادانیالی- مدیرانی که کسب و کاری را اداره می کند، صرف نظر از بزرگی و یا کوچک بودن آن باید نسبت به تمام جزئیات کسب و کارش اشراف کافی داشته باشند. این مسئله در مورد کسب و کار های کوچک بهتر صورت می گیرد چرا که دایره فعالیت محدود تر بوده و می توان احاطه بیشتری در هر بخش داشت. با این حال قسمت مالی یک کسب و کار هر چند هم که کوچک باشد، نیازمند دقت فراوان و بررسی های عمیق است که این خود باعث صرف زمان بسیار از جانب مدیر می شود.

نکته مهم تر این است که به عنوان مدیر یک کسب و کار باید برای مسائل مختلفی زمان بگذارید و مسئولیت های زیادی به دوش دارید. مدیریت مالی نیز خود وقت زیادی طلب می کند از این رو باید با برنامه ریزی موثر به امر حیاتی مدیریت پرداخت. برای آن که بتوانید با صرفه جویی در زمان خود به مدیریت مالی کسب و کارتان بپردازید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

+ ارزش زمان خود را بدانید و آن را اولویت بندی کنید

مدیریت مالی امری است که در طول روز می تواند بخش زیادی از ساعات مفید کاری یک مدیر را به خود اختصاص بدهد و اگر برایش به درستی برنامه ریزی نکنید، فرصتی برای انجام سایر کار ها در اختیار نخواهید داشت. جالب تر آن که طی یک بررسی، 38 درصد مدیران کسب و کار های موفق، از "زمان" به عنوان مهم ترین فاکتور موثر در موفقیت کمپانی خود یاد کرده اند. 40 درصد مدیران نیز ایفای نقش به عنوان مدیر مالی را آخرین گزینه مورد علاقه خود عنوان کرده اند و حاضر به پرداخت هزاران دلار برای اضافه کردن یک ساعت بیشتر به ساعات کاری مفید خود بوده اند.  

زمان شما بسیار با ارزش است، هم برای رشد آینده کسب و کار و هم شخصا برای خودتان. با کسب آگاهی بیشتر در مورد میزان ارزشمندی این زمان، می توانید تصمیم های درست تر و مفید تری در راستای اولویت گذاری آن بگیرید.

+ نگاهی عمیق به چگونگی استفاده از زمان خود داشته باشید

همان طور که گفته شد مدیریت مالی کسب و کار نیاز به صرف وقت زیاد دارد و با توجه به پیچیده بودن و همچنین بخش های مختلفی که دارد، این زمان برای کسب و کار های کوچکی که تازه آغاز به کار کرده اند، افزایش می یابد. در این صورت بهتر است از یک متخصص کارآزموده امور مالی کمک بگیرید و این زمان را را صرف رسیدگی به سایر فعالیت های مهم کسب و کار کنید. چنان خود نیز به اداره مالی کسب و کارتان علاقه مند هستید، شرکت در دوره های آموزشی مدیریت مالی، بهترین راهی است که ضمن صرفه جویی در زمان، خود نیز مدیر مالی کارتان خواهید بود.

با کسب آگاهی کافی از میزان زمانی که باید صرف رسیدگی به امور مالی کنید، می توان تصمیم های منطقی تری برای صرفه جویی در زمان گرفت. بررسی دقیقی از چگونگی استفاده از این فاکتور مهم داشته باشید و اختصاص به اموری که در آن تجربه کافی ندارید، ندهید. پس از کسب دانش و تجربه کافی در امور مدیریت مالی، نسبت به انجام آن اقدام کنید.

+ صرفه جویی در زمان را با استفاده از ابزار های مناسب انجام دهید

اگر منابع کافی برای استخدام حسابدار در راستای رسیدگی به امور مالی در اختیار نداشته و خود نیز در این زمینه دانشی ندارید، می توانید از وجود نرم افزار های مفید مدیریت مالی بهره ببرید. کار با این گونه نرم افزار ها حتی برای افراد غیر متخصص نیز آسان است. با این روش نه تنها می توان به خوبی بسیاری از کار های مالی را انجام داد، بلکه فرصت کافی برای توجه به سایر امور مهم کسب و کار خود را نیز به دست می آورید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: