May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۱۷۷۸
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۹
0
مراسم معارفه سرپرست موسسه ثامن برگزار شد
پول‌نیوز - مراسم توديع آقاي محمدحسين نظري توکلي مدير عامل سابق موسسه اعتباري ثامن و معارفه اقاي دکتر محمد ابراهيم محمدپورزرندي سرپرست جديد موسسه اعتباري ثامن با حضور اعضاي هيئت‌ مديره ، معاونان و مديران صف و ستاد موسسه اعتباري ثامن برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين مراسم بنيان‌گذاران تعاوني اعتبار ثامن آقايان دکتر آبرومند، مقدم، دکتر آذري، ذهتابچيان و برخي از مديران بانک مرکزي و سيستم بانکي کشور حضور داشتند.

دکتر محمدابراهيم محمد پورزرندي داراي دکتري تخصصي مديريت صنعتي و عضو هيئت‌علمي و دانشيار دانشگاه آزاد اسلامي تهران است که در کارنامه خود تجربه سال ها فعاليت در بازار پول و بازار سرمايه را دارد، برخي از سوابق ايشان ، رياست مرکز تحقيقات و برنامه‌ ريزي بانک ملت ، مشاور مديرعامل بانک ملت، رياست هيئت‌ مديره شرکت بورس اوراق بهادار تهران، رئيس هيئت‌مديره شرکت بيمه ما و بنيان‌گذار و مديرعامل گروه مالي ملت به‌عنوان اولين گروه مالي سيستم بانکي و همچنين عضويت در هيئت‌مديره شرکت تأمين سرمايه امين که اولين شرکت تأمين سرمايه کشور است به چشم مي‌خورد .

وي به‌عنوان چهره اي شناخته‌شده در بازار سرمايه نظام بانکي کشور و صاحب تئوري‌هاي علمي و تأليفات متعدد کتب دانشگاهي است که با مأموريت اصلاح ساختارمالي و تبديل موسسه به بانک و حضور در بازار سرمايه عهده‌دار اين مسئوليت شده است.

مراسم معارفه سرپرست موسسه ثامن برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست موسسه ثامن برگزار شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: