کد خبر: ۱۹۲۲۲۴
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
0
پول‌نیوز - زن ميانسال وقتي متوجه مشاجره تازه‌عروس با پسرش شد در اقدامي ناباورانه خودش را از طبقه پنجم خانه‌اش به پايين پرتاب کرد و جان باخت.

به گزارش جوان، ساعت 18 روز شنبه 16 مردادماه قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران کلانتري 126 تهرانپارس از مرگ مشکوک زن ميانسالي باخبر و همراه کارآگاهان تشخيص هويت پليس آگاهي راهي محل شد.

تيم جنايي در محل حادثه که حياط ساختماني مسکوني در يکي از خيابان‌هاي تهرانپارس بود با جسد خونين زن 50 ساله‌اي روبه‌رو شد که حکايت از آن داشت لحظاتي قبل از بالکن طبقه پنجم خانه‌اش به داخل حياط سقوط کرده است. يکي از اعضاي اين خانواده گفت: مدتي قبل پسر مقتول با دختر جواني ازدواج کرد. تازه‌عروس و داماد همان ابتداي زندگي با هم اختلاف پيدا کردند تا اينکه لحظاتي قبل داماد همراه تازه‌عروس به خانه پدرش آمد.

هنوز ثانيه‌هايي نگذشته بود که دوباره مشاجره تازه‌عروس و داماد شروع شد. در اين لحظه مادرشوهر به عنوان ميانجيگر وارد درگيري آنها شد و تلاش کرد تا آنها را آشتي دهد، اما مشاجره لفظي آنها ادامه داشت و هر لحظه بيشتر مي‌شد که زن فوت شده، عصباني شد و به طرف بالکن خانه‌اش رفت و ناگهان خودش را به پايين پرتاب کرد.

همزمان با ادامه تحقيقات جسد زن براي انجام آزمايش‌هاي لازم به دستور قاضي ايلخاني به پزشکي قانوني فرستاده شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: