کد خبر: ۱۹۲۳۶۷
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
0
رضا آقابابایی قائم‌مقام مدیرعامل با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات درراستای آسان‌سازی ازدواج جوانان و اجرای طرح‌های خوداشتغالی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
اهدای 90 میلیارد ریال وام بانک سامان برای ازدواج و اشتغال ممدجویانپول‌نیوز - بانک سامان در سال گذشته بیش از 90 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای تسهیل در ازدواج و اشتغال جوانان، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور پرداخت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر رضا آقابابایی قائم‌مقام مدیرعامل با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات درراستای آسان‌سازی ازدواج جوانان و اجرای طرح‌های خوداشتغالی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان اظهارداشت: درسال گذشته برای اجرای طرح‌های خوداشتغالی بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و در سرفصل تسهیل ازدواج جوانان، بیش از 60 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

آقابابایی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، روند پرداخت این تسهیلات در سال جاری براساس تکالیف مشخص‌شده در قانون بودجه و ابلاغ بانک مرکزی و با افزایش سهمیه‌ها، به‌ویژه در استان‌ها ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی و ارایه خدمات لازم به مشتریان به‌ویژه در زمینه دریافت تسهیلات است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: