May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۲۳۹۵
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
0
پول‌نیوز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: خبر موافقت نکردن با فروش اینترنتی بلیت کنسرت موسیقی سنتی کشور آذربایجان در بجنورد کذب محض است .

حسین ثابت قدم وحید سه شنبه در گفت وگویی اظهار کرد: خبر لغو کنسرت موسیقی آذربایجان در بجنورد به دلیل موافقت نکردن با فروش اینترنتی بلیت این کنسرت صحت ندارد.

وی تصریح کرد: خود برگزار کننده توانایی برگزاری این مراسم را نداشته و این ادعا را مطرح کرده است که این ادعا کذب محض است .

ثابت قدم وحید گفت : از ابتدای سال تاکنون مجوزهای فراوانی برای برگزاری کنسرت موسیقی از سوی این اداره کل در استان صادر شده است .

یک مقام قضایی نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تکذیب لغو فروش اینترنتی بلیت این کنسرت گفت: این ادعا صحت ندارد و چنین دستوری صادر نشده است.

روز گذشته خبری مبنی بر موافقت نکردن دادستان استان با فروش اینترنتی بلیت کنسرت موسیقی سنتی کشور آذربایجان در بجنورد از سوی مدیر مرکز ایده در فضای مجازی استان منتشرشد که نگارنده این امر را علت لغو برگزاری این کنسرت موسیقی از سوی برگزارکنندگان در بجنورد مرکز خراسان شمالی ذکر کرد .

در متن منتشرشده در فضای مجازی خراسان به نقل از مدیر مرکز ایده آمده است :

کنسرت موسیقی سنتی کشور آذربایجان که با مدت ها رایزنی و مذاکره شرایط برگزاری آن در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی (گنجینه فرهنگ ها) فراهم شده بود در روز شروع فروش بلیت، دادستان محترم بجنورد صلاح بر عدم فروش اینترنتی بلیت دیدند و لذا با توجه به اینکه در عصر حاضر که همه مبادلات و انجام امورات ابتدایی روزمره هم به صورت آنلاین صورت می گیرد ما به این نتیجه رسیدیم که کنسرت مذکور را کنسل نماییم.

امیدواریم در آینده شرایطی پیش بیاید که به جای سیر نزولی با سیاستگذاری مدیران ارشد استان به خصوص استاندار محترم که در شروع مدیریت ایشان شاهد این اتفاقات می باشیم ،شرایط مساعدی برای این خطه از کشور عزیزمان که موسیقی مهمترین شاخصه فرهنگی آن است (ثبت جهانی موسیقی شمال خراسان در سازمان یونسکو) فراهم شود که در این بین ضمن ایجاد تمایز آثار فاخر موسیقیایی شأن و جایگاه هموطنان عزیزمان که شایستگی بهره مندی از این مزیت فرهنگی را دارند حفظ گردد تا باشد همچون ٢ سال گذشته با افتخار میزبان مفاخر موسیقی ایران زمین باشیم.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: