May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۲۵۶۱
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
0
حمیدرضا جانباز گفت: به‌منظور اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، 22 پروژه توسط شرکت‌های آب و فاضلاب برخی استان‌ها و با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.
مشارکت 10 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در 22 پروژه آب و فاضلاب
پول‌نیوز - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از انعقاد قرارداد نمادین مشارکت بخش خصوصی در 22 پروژه آب و فاضلاب کشور با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو خبر داد.

حمیدرضا جانباز با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌منظور اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، 22 پروژه توسط شرکت‌های آب و فاضلاب برخی استان‌ها و با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود که شنبه آینده (23 مردادماه) با حضور "اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس‌جمهور و "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو به صورت نمادین منعقد می‌شود.

وی افزود: حجم و ارزش این قراردادها افزون بر 10 هزار و 580 میلیارد ریال است که به عنوان یکی از راهکارهای وزارت نیرو برای رفع مشکل کمبود نقدینگی و تسریع در اجرای امور اجرایی می‌شود.
جانباز تصریح کرد: در این پروژه‌ها بخش خصوصی به صورت مستقیم حضور دارد و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه‌ها و طرح‌ها را انجام می‌دهد و امید می‌رود تا پایان امسال بتوانیم این مبلغ را برای بیش از 140 پروژه دیگر در سطح کشور آماده کنیم.

مدیرعامل آبفای کشور خاطرنشان کرد: سال جاری و با اقدام‌های انجام‌شده، نقطه عطفی در مشارکت بخش خصوصی با صنعت آب و فاضلاب کشور است.
منبع: فارس
برچسب ها: انرژی ، آب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: