May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۲۳۹۱
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
0
بررسی وضعیت تاسیسات آبرسانی شهر جاورسیانپول‌نیوز - طي جلسه اي با حضور شهردار ، رئيس و اعضاء شوراي اسلامي شهر جاورسيان با مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي و مدير امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب موارد مربوط به آب و فاضلاب اين شهر مطرح و مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، در اين جلسه پس از  طرح خواسته هاي شهروندان شهر جاورسيان توسط اعضاء شوراي اين  شهرمبین صحاف کاشانی طي ارائه گزارش عملکردی از فعاليت امور آبفا خنداب از ابتدای تحويل خدمات آب و فاضلاب شهر جاورسیان در اين شهر گفت:اصلاح و بازسازي 5 كيلومتر از شبكه توزيع آب، اصلاح 274 فقره انشعابات، نصب758 فقره  انشعابات بلاتکلیف (اعم از بدون کنتور ،کنتور خراب ،فروخته شده توسط آبفا روستایی)، فروش 56 فقره انشعاب ، استقرار سامانه 122 بصورت مجزا  و اکیپ اتفاقات شهر جاورسیان  و همچنين استقرار اداره آب و فاضلاب اين شهر ازجمله اقداماتي ست كه  پس از تحويلتاسيسات آب و فاضلاب جاورسيان انجام شده است.

در ادامه جلسه  مديرعامل شركت آب و فاضلاب ضمن تشکر از زحمات همکاران و شورای شهر جاورسيان نظرات مطرح شده در جلسه را  جمع بندی و راه حل هاي مناسب را  ارائه نمود.

حفر و تجهيز یک حلقه چاه آب و انجام 3 کیلومتر اصلاح شبکه آبرساني شهر جاورسیان از جمله مصوبات اين جلسه بود.

در پایان جلسه شهردار ، رئیس شورای شهر و رئیس شورای اسلامی  جاورسيان با تقدیم لوح سپاس از مدیر امور آبفا شهرستان خنداب و واحد مشترکین اين شهرتقدیر نمودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: