May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۲۷۲۷
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
0
پول‌نیوز - به گزارش پلیس راهور ناجا، تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج، از ساعت 18 روز جمعه تا بامداد شنبه یک طرفه است.

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته از سوی پلیس راهور ناجا اعلام شد.

بنابراین گزارش، تردد موتور سیکلت از ساعت ١٢ چهار شنبه ٢٠ مرداد تاساعت ٦ صبح روز شنبه ٢٣ مرداد از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس، ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. همچنین در این محور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٥روز جمعه ٢٢ مرداد تا ساعت ٢٤ بامداد روز شنبه ٢٣ مرداد از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع است.

با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٨روز جمعه ٢٢ مرداد تا ٢٤ بامداد شنبه مورخ ٢٣ مرداد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ٨ تا ٢٤ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ( ٢٠، ٢١ و ٢٢ مرداد) محور هراز ممنوع  است.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ٨ تا ٢٤ روزهای چهارشنبه و جمعه ( ٢٠ و ٢٢ مرداد) از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

منبع: مهر
برچسب ها: مرزن آباد ، کرج ، پلیس راه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: