May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۳۰۳۱
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
0
اويستين فورس وال درخصوص پژوهشگاه صنعت نفت تصريح كرد:‌ پژوهشگاه براي من بسيار جالب بود و نكته مهم حضور افراد علاقه‌مند در اين كنفرانس بود و اميدوارم كه در آينده بتوانيم همكاري‌هاي خوبي را با يكديگر داشته باشيم.
سمينار مشترك ايران و نروژ در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شدپول‌نیوز - روز دوشنبه 18 مردادماه سمينار انتقال دانش فني و مديريتي صنايع بالادستي نفت و گاز در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد كه در حاشيه اين سمينار با دو نفر از ارايه دهندگان مصاحبه‌اي انجام شد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، بر همين اساس در اين سمينار اويستين فورس وال (oeystein foersvoll)، مدير عامل شركت SOTS نروژ در تشريح ابعاد مختلف فعاليت‌هاي اين شركت، گفت : فعاليت اصلي اين شركت آموزش و تربيت نيروي انساني بوده و از طريق كنسرسيوم پتراد و انرژي رينگ و دانشگاه استونگر نروژ وارد ايران شده‌اند.

وي ادامه داد: هدف اصلي براي حضور در پژوهشگاه همكاري‌هاي دوجانبه و همچنين ارايه مشاوره در زمينه‌هايي است كه اين شركت داراي تجربه است.

اويستين فورس وال درخصوص پژوهشگاه صنعت نفت تصريح كرد:‌ پژوهشگاه براي من بسيار جالب بود و نكته مهم حضور افراد علاقه‌مند در اين كنفرانس بود و اميدوارم كه در آينده بتوانيم همكاري‌هاي خوبي را با يكديگر داشته باشيم.

وي در خصوص برنامه‌هاي آتي اين شركت با پژوهشگاه صنعت نفت بيان داشت: هم اكنون برنامه اصلي اين شركت همكاري در حوزه بالادست است و اگر علاقه‌مندي‌هاي ديگري در حوزه‌هاي ديگر از سوي طرف ايراني باشد، توسط ديگر شركا مي‌توانيم مشاوره‌ بدهيم.

مدير عامل اين شركت با اشاره به اين‌كه براي بار اول است كه به ايران مي‌آيد، گفت: توانمندي‌هاي اين مجموعه ما را بسيار تحت تاثير قرارد داد و مي‌توان گفت كه اين مجموعه در سطح بالايي قرار دارد .

در ادامه اين گفتگو بنگت هُپ (Bengt Hope)مدير اجرايي شركت پتراد(PETRAD) در خصوص اهداف تاسيس اين شركت ، گفت: اين شركت با هدف به اشتراك گذاشتن اطلاعات و تجربيات با ديگر كشورها تاسيس شده است .

وي ادامه داد: در اين سمينار و پنل‌هاي تخصصي سوالات بسيار خوبي مطرح شد كه اين سوالات خود نياز‌هاي طرف مقابل را مشخص كرده از اين رو راه براي اشتراك گذاشتن تجربيات مرتبط و همكاري ‌هاي اتي راحت تر خواهد شد.

بنگت هپ در خصوص همكاري‌هاي اين شركت در ديگر زمينه‌هاي فعال پژوهشگاه صنعت نفت بيان داشت:‌ در هر بخشي كه موضوعات مرتبط با حوزه كاري شركت پتراد باشد و علاقه‌مندي در آن وجود داشته باشد حاضر به همكاري هستيم و همواره نياز بايد از طرف ايراني مطرح و اگر شركت ما قادر به حل مشكلات و ارايه مشاوره باشد اقدام خواهد كرد.

وي ادامه داد: شركت ما ليستي از شركاء فعال خود را آماده كرده و به پژوهشگاه نيز ارايه مي‌كند و اگر در زمينه‌اي شركت ما نتواند خدمات ارايه كند اين شركاء‌ مي‌توانند همكاري در اين زمينه‌ها همكاري كنند.

بر اساس اين گزارش شركت انرژيرينگ به عنوان شركت و هماهنگ كننده، بازوي اجرايي كنسرسيوم انتقال دانش فني و مديريتي حوزه نفت و گاز في مابين ايران و نروژ است كه برگزاري سمينارها، دوره‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي، اجراي پروژه‌هاي مشترك تحقيقات كاربردي، انجام مطالعات تحقيقاتي، مشاوره در حوزه مديريتي و فني در صنعت نفت و گاز براي بخش‌هاي دولتي، مراكز تحقيقاتي، موسسات خصوصي،‌تامين كنندگان و مصرف كنندگان در ايران و خاورميانه از جمله تعهدات است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: