April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۳۰۸۹
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
0
سالار عقیلی که به منظور اجرای کنسرت به شهر اراک سفر کرده بود با حضور در شعبه مرکزی این شهر تحت پوشش بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز، عمر و حوادث و حوادث خانواده بیمه‌آسیا قرار گرفت.
بیمه آسیا سالار عقیلی را تحت پوشش قرار دادپول‌نیوز - سالار عقیلی، خواننده محبوب و مشهور کشورمان تحت پوشش بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز، حوادث انفرادی و حوادث خانواده بیمه‌آسیا قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، میرسالار عقیلی، معروف به سالار عقیلی که به منظور اجرای کنسرت به شهر اراک سفر کرده بود با حضور در شعبه مرکزی این شهر تحت پوشش بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز، عمر و حوادث و حوادث خانواده بیمه‌آسیا قرار گرفت.

بنابر این گزارش ، سالار عقیلی با ارزیابی مثبت از پوشش‌های این بیمه‌نامه‌ها، گفت: با توجه به مزایا و ویژگی‌های بیمه‌نامه جامع عمر و پس‌انداز برای هر فرد ایرانی، وظیفه خود می‌دانم برای توسعه فرهنگ بیمه با عنایت به الگوبرداری جامعه از هنرمندان، این قشر فرهیخته را به خرید این بیمه‌نامه ترغیب کنم.

سالار عقیلی متولد سال 1356 در تهران و دانش‌آموخته هنرستان موسیقی سوره است. او همچنین دارای مدرک کارشناسی در رشته بازیگری تئاتر است.

سرود ایران جوان، قافله سالار عشق، به نام وطن و به سپیدی صلح، برخی از آهنگ‌های ماندگاری است که سالار عقیلی با نوای دلنشین خود آنها را جاودانه ساخته است.

بیمه آسیا سالار عقیلی را تحت پوشش قرار داد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: