کد خبر: ۱۹۴۱۳۵
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
0
طلایی گفت : مذاکراتی با مسئولان رده بالای استان خراسان رضوی انجام شده تا فضای نشاط و شادی برای جوانان فراهم شود.
تحقق برگزاری 500 کنسرت در جشنواره ایران جوانپول‌نیوز - مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان از تحقق برگزاری ۵۰۰ کنسرت ویژه جوانان در قالب جشنواره «ایران جوان» خبر داد وگفت: امیدواریم جوانان در سراسر کشور از این برنامه های فرهنگی برخوردار شوند.

محسن طلایی در گفتگویی با یادآوری برنامه های هفته جوان افزود: یکی از اهداف پیش بینی شده در جشنواره ایران جوان برگزاری ۵۰۰ کنسرت ویژه جوانان در سراسر کشور بود که این برنامه ها در حال انجام است.

وی در خصوص تعداد کنسرتهای برگزار شده تاکنون ادامه داد: آمار کنسرتهای برگزار شده در سراسر کشور در حال جمع آوری است اما با توجه به پیش بینی های انجام شده، به نظر می رسد برگزاری ۵۰۰ کنسرت برای جوانان محقق شده باشد.

مدیرکل طرحهای ملی جوانان تاکید کرد: تلاش شده این ۵۰۰ کنسرت در تمامی استانهای کشور برپا شود با این حال در مورد استانهای خراسان رضوی و قم ملاحظاتی وجود دارد که امیدواریم حل شود.

طلایی خاطرنشان کرد: مذاکراتی با مسئولان رده بالای استان خراسان رضوی انجام شده تا فضای نشاط و شادی برای جوانان فراهم شود.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد نشاط اجتماعی برای جوانان در کاهش آسیبهای اجتماعی گفت: نبود فضای نشاط در جامعه مشکلات زیادی را به ویژه برای جوانان سبب می شود به همین دلیل امیدواریم با وجود مشکلات، مذاکرات ما به نتیجه برسد و بتوانیم اقدامات فرهنگی و هنری پیش بینی شده را در تمامی استانهای کشور به اجرا درآوریم و همه جوانان از آن برخوردار شوند.
منبع: مهر
برچسب ها: کنسرت ، جشنواره
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: