کد خبر: ۱۹۳۹۳۴
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
0
 پول‌نیوز -رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت : کمیته امداد مسئول پشت میز نشین نیاز ندارد ، همه مسئولان و کارکنان کمیته امداد باید به عنوان مددکار به افراد تحت پوشش سرکشی کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شود.
 
سیدپرویز فتاح روز پنجشنبه در جمع مسئولان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا گفت : یکی از مهمترین عواملی که باعث شده تا انقلاب اسلامی بتواند از بسیاری مشکلات به خوبی عبور کند عملکرد مطلوب کمیته امداد در رسیدگی به وضعیت محرومان جامعه است .
 
وی اظهار داشت : مسئولان کمیته امداد باید بدانند که فعالیت آن ها با استفاده از نام بنیانگذار جمهوری اسلامی صورت می گیرد و عملکرد آنان به ویژه در حوزه فرهنگ باید باعث شود که مددجویان ضمن حفظ ارزش های اسلامی از جمله حجاب ، زیر علم انقلاب اسلامی باقی بمانند.

وی گفت : مبادا رفع فقر از افراد باعث شود که نیازمندان از مسیر انقلاب اسلامی خارج شوند چرا که برخی از مواقع فقر ارزشمند تر از بی نیاز شدن و خارج شدن از مسیر ارزش های اسلامی است.

فتاحی اظهار داشت: امروز شاهدیم که بسیاری از خانواده معظم شهدا هیچ مطالبه ای از مسئولان ندارند و تنها خواسته آن ها محفوظ ماندن دین و ایمانشان است.

وی تأکید کرد: مراقب باشید که نحوه رسیدگی ما به نیازمندان باعث نشود که آن ها از مسیر انقلاب خارج شوند.

وی با اشاره به وضعیت مددجویان کمیته امداد شهرستان پیشوا گفت : یک هزار و 300 خانواده در پیشوا تحت پوشش کمیته امداد می باشند و باید مشکل این افراد به گونه ای حل شود که دیگر هیچ نیازمندی در سطح شهرستان وجود نداشته باشد .

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت : مسئولان باید خود به دنبال فقرا و نیازمندان بروند و مشکل آنان را در حوزه مسکن ، ازدواج و سایر حوزه ها با کمک مسئولان و خیرین برطرف کنند.

وی مددکاری را اولویت کمیته امداد اعلام کرد و اظهار داشت : هر مسئولی که در کمیته امداد با هر حقوق و مزایایی مشغول به کار است در صورتی که مددکار شود ، از حق و حقوقش کاسته نخواهد شد.

وی تأکید کرد: کمیته امداد مسئول پشت میز نشین نیاز ندارد ، همه مسئولان و کارکنان کمیته امداد باید به عنوان مددکار به افراد تحت پوشش سرکشی کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شود.

فتاح روز پنجشنبه در سفری یک روزه به شهرستان پیشوا نشستی مشترک با فرماندار و امام جمعه پیشوا برگزار کرده و پس از دیدار با کارکنان کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان ، با جمعی از مددجویان این ارگان دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

پیشوا با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است. 
منبع: ایرنا
برچسب ها: کمیته امداد ، فتاح
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: