کد خبر: ۱۹۴۰۳۳
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
0
پول‌نیوز -با حکم مدیرعامل منطقه آزاد کیش علی جهاندیده به عنوان رئیس هیات مدیره کیش ایر منصوب شد.

 در حکم مونسان خطاب به جهاندیده آمده است؛ «نظر به شایستگی وتجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رییس هیات مدیره(غیرموظف) شرکت هواپیمایی کیش به مدت دوسال منصوب می شوید. امید است بابهره گیری از تمامی ظرفیت ها وامکانات شرکت ، نظارت و برگزاری منظم جلسات هیات مدیره، همکاری و تعامل سازنده با سایر اعضای هیات مدیره، رشد و توسعه خطوط پروازی به عنوان خط هوایی پیشرو، نوسازی و کاهش عمر متوسط ناوگان حمل و نقل هوایی، ارائه بالاترین سطح سرویس و خدمات به مشتریان، ارتقاء ایمنی پروازها، بازنگری و مکانیزه نمودن فرآیندها از اهم وظایف جنابعالی است.»

جهاندیده پیش از این معاون برنامه‌ریزی توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی بود. حدود سه هفته پیش وزیر راه و شهرسازی در حکمی منصور آرامی عضو سابق کمیسیون عمران مجلس نهم را جایگزین وی در سازمان بنادر کرده بود.

کیش‌ایر یکی از ایرلاینهایی است که در اولین ماه تابستان 12 درصد بر تاخیرات پروازی خود افزود.

سهم این شرکت از کل پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد در تیرماه امسال  453 پرواز بود که 40 درصد از این رقم را با تاخیر انجام داده است. میزان تاخیرات این ایرلاین در خردادماه 28 درصد بود .
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: