April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۴۳۶۸
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
0
در گروه آقايان که با حضور 18 تيم برگزار شد، شرکت "خدمات و پشتيباني" براي دومين سال متوالي به مقام قهرماني و تيم منطقه پنج استان‌ها در اين دوره به مقام دوم دست يافت.
برگزاری مسابقات والیبال کارکنان بانک اقتصاد نوینپول‌نیوز - با هدف ايجاد همدلي و رقابت سالم دومين دوره مسابقات واليبال کارکنان گروه اقتصادنوين در دو بخش بانوان و آقايان برگزار شد همزمان با پانزدهمين سالروز تاسيس بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران و با هدف ايجاد همدلي و رقابت سالم، دومين دوره مسابقات واليبال کارکنان گروه اقتصادنوين در دو بخش آقايان و بانوان برگزار شد و قهرمانان اين دوره معرفي شدند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در گروه آقايان که با حضور 18 تيم برگزار شد، شرکت "خدمات و پشتيباني" براي دومين سال متوالي به مقام قهرماني و تيم منطقه پنج استان‌ها در اين دوره به مقام دوم دست يافت.

در دومين دوره مسابقات واليبال آقايان بانک اقتصادنوين تيم پرداخت نوين به مقام سوم دست يافت و تيم واليبال منطقه هشت استان‌ها نيز عنوان تيم اخلاق را کسب کرد. در اين دوره از مسابقات حميد رضا آقا بابايي از تيم منطقه دو استان‌ها به عنوان فني ترين بازيکن انتخاب شد.

در گروه بانوان نيز که با شرکت 10 تيم برگزار شد تيم منطقه سه استان‌ها براي دومين سال متوالي به مقام قهرماني دست يافت و تيم منطقه پنج استان‌ها در اين دوره به مقام دوم دست يافت.

در ديدار رده‌بندي نيز تيم معاونت طرح و برنامه و سرمايه انساني با شکست حريف خود به مقام سوم دست يافت ضمن اينکه تيم منطقه دو استان ها نيز در مسابقات واليبال بانوان گروه اقتصادنوين عنوان تيم اخلاق را کسب کرد.

فاطمه راستگو از تيم منطقه پنج استان‌ها در مسابقات واليبال بانوان گروه اقتصادنوين عنوان فني‌ترين بازيکن را از آن خود کرد.

دومين دوره مسابقات واليبال گروه اقتصادنوين به همت همکاران معاونت رفاهي اداره کارگزيني و رفاه بانك اقتصادنوين و تحت نظر فدراسيون واليبال برگزار شد.

لازم به ذکر است در راستاي ايجاد فضاي رقابت سالم ميان کارکنان بانک اقتصادنوين و ترغيب آنان به ورزش، تاكنون هشت دوره مسابقات فوتسال و چهار دوره مسابقات آمادگي جسماني، سه دوره مسابقات شنا و چهار دوره مسابقه تنيس روي ميز برگزار شده که اين مسابقات با استقبال کارکنان اين بانک همراه بوده است.

برگزاری مسابقات والیبال کارکنان بانک اقتصاد نوین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: