April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۴۵۱۶
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۵
0
پول‌نیوز -مدیر کل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: آتش سوزی جنگل‌های مشترک استان‌های ایلام و کرمانشاه به طور کامل مهار شد.

 آتش سوزی وسیع در سطح جنگل‌های بلوط کرمانشاه و ایلام از ظهر امروز یکشنبه شروع شد.

بر پایه این گزارش آتش سوزی در قسمت‌هایی از جنگل‌های مشترک استان‌های ایلام و کرمانشاه رخ داد. این در حالی است که در ساعاتی از روز گذشته نیز در این منطقه آتش سوزی به وقوع پیوست.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن اعلام مهار آتش سوزی امروز در جنگل‌های مشترک ایلام و کرمانشاه گفت: آتش سوزی امروز حوالی ساعت ۱۳ به ما اطلاع داده شد و با تلاش فراوان و کمک نیروهای مردمی ساعت ۱۹ آتش به طور کامل مهار شد و متاسفانه بیش از ۶ هکتار پوشش جنگلی مربوط به استان ما طعمه حریق شد.

شیخ ویسی با اشاره عمدی بودن علت وقوع این آتش سوزی افزود: دیروز نیز در این منطقه حوالی ظهر شاهد وقوع آتش سوزی بودیم که مهار شد و امروز نیز دوباره عده‌ای مغرض جنگل‌ها را به آتش کشیدند.

وی  بیان کرد: آتش سوزی در جنگل‌های استان کرمانشاه اتفاق افتاد و به جنگل‌های استان ایلام هم سرایت کرد.

شیخ ویسی افزود: در آتش سوزی دیروز نیز قریب به ۲۵ هکتار پوشش جنگلی طعمه حریق شد و آتش ساعت ۲۲ خاموش شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه بیان کرد: ما حتی پیشنهاد دادیم که دو نگهبان از اهالی منطقه برای حفاظت از جنگل‌ها پیشقدم شوند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: