کد خبر: ۱۹۴۹۳۳
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
0
این سریال توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بر اساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» نوشته روح الله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی به نگارش درآمده است و اوایل آذر ماه برای پخش آماده می شود.
تصویربرداری سریال آرام میگیریم در جنت‌آبادپول‌نیوز -سریال «آرام می‌ گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی در لوکیشن فرحزاد به کار خود پایان داد.

 تصویربرداری مجموعه «آرام می گیریم» ساخته روح الله سهرابی و به تهیه کنندگی فرهاد گلی روز گذشته ۲ شهریور در منطقه فرحزاد به پایان رسید و گروه از امروز در لوکیشن خانه ناصر با بازی علی اوسیوند کارشان را در منطقه جنت آباد ادامه خواهند داد.

سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم» از اول اردیبهشت ماه در شهرک چشمه کلید خورد و کار در مناطقی چون نازی آباد، شهرک سینمایی دفاع مقدس، جنت آباد، میدان خراسان، پونک، فرحزاد و ... ادامه یافت.

این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش‌ میان شخصیت‌ها و تعلیقات به وجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده‌های امروز می رساند.

«آرام می‌گیریم» محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و شبکه دو سیما است که به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده‌ خواهی در بستر قصه‌ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد. خانواده ‌ای که تنها در سایه همدلی
و همگرایی اعضای آن است که آرامش و امنیت از دست رفته دگر باره باز می‌گردد.

این سریال توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بر اساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» نوشته روح الله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی به نگارش درآمده است و اوایل آذر ماه برای پخش آماده می شود.

هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، لعیا زنگنه، آشامحرابی، علی اوسیوند، لیلا اوتادی، کامران تفتی، نگار عابدی، محمد فیلی، مهدی سلوکی، مونافرجاد، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمال زاده، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، بهزادرحیم خانی، ارسلان قاسمی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون و ... از جمله نقش آفرینان این سریال پر بازیگر هستند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی، طراح صحنه و لباس: رضا درگزی، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، آهنگساز: محمد محمدعلی، تدوین: موحد شادرو و نوید توحیدی، دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، دستیار دوم کارگردان: علی بی آبی و علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی، منشی صحنه: مینا زرپور، تصویربردار: فردین ناصری، دستیار لباس: مهسا شکیب، مجری گریم: محمد سیه پوش، مینو قبادی، دستیار برنامه ریز: شیوا یزدچی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم، مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی، مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: