May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۵۱۴۰
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
0
نتاج با اشاره به اینکه تغییرات در ساختار سازمان می تواند پویایی و تعادل را به همراه داشته باشد تصریح کرد: جابه جایی ها و تغییر مدیران انشاء الله منشا خیر و برکت برای سازمان خواهد بود .
انتصاب جدید در بانک قوامین
پول‌نیوز - دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین در جلسه انتصاب رئیس جدید اداره کل حقوقی بانک با اشاره به این که اصل برآن است که در انتصابات سلیقه شخصی لحاظ نشود، تاکید کرد: کلیه انتصابات در قوامین بر اساس خرد جمعی و با حضور معاونین و طی جلسات و ارائه نقطه نظرات این عزیزان انجام می گیرد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نتاج با اشاره به اینکه تغییرات در ساختار سازمان می تواند پویایی و تعادل را به همراه داشته باشد تصریح کرد: جابه جایی ها و تغییر مدیران انشاء الله منشا خیر و برکت برای سازمان خواهد بود .

دکتر نتاج با تشریح جایگاه مهم اداره حقوقی در فرایندهای پیشرفت و تعالی سازمان گفت: سازمان در یک نگاه مجموعه یی از انواع قراردادها است که اداره حقوقی بایستی براین گونه مسائل کاملا مشرف باشد  و واحدهای مختلف سازمان  را یاری رساند.

مدیرعامل بانک قوامین در ادامه به تشریح ارتباط اداره کل حقوقی با بخش تسهیلات بانک پرداخت و خاطر نشان کرد: این ارتباط می تواند ما را درجهت تحقق بانکداری اسلامی یاری رساند.

بر پایه همین گزارش دکتر نتاج ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش های صادقانه مهرداد مرادخانی، مسلم میرزایی را به سمت رئیس اداره کل حقوقی منصوب نمود.

شایان ذکر است مدیرعامل بانک قوامین در این جلسه به ایجاد اداره دبیرخانه هیات مدیره در ساختارجدید بانک اشاره و تصریح نمود: انشاء الله با تشکیل این اداره از تجربیات آقای مراد خانی در این اداره بهره خواهیم برد .

این گزارش حاکیست دکتر نجف پور قائم مقام بانک قوامین نیز طی سخنانی به  تشریح نقش اداره کل حقوقی در تحقق اهداف بانک و هم چنین فرایندهای سند تحول پرداخت .

انتصاب جدید در بانک قوامین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: