کد خبر: ۱۹۵۴۴۲
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
0
روستایی گفت: ما نشان دادیم که می توانیم در همه عرصه های بین المللی حضور داشته باشیم اما اصول خود را زیرپا نگذاریم و از منافع ملی خود دفاع کنیم.
افزایش فعالیت های برون مدرسه از ابتدای مهرماهپول‌نیوز -قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: سعی ما بر آن است از ابتدای مهرماه با کمک مربیان و یاورمربیان پیشتاز و فرزانه فعالیتهای برون مدرسه ای سازمان دانش آموزی افزایش دهیم.

داود روستایی در مراسم افتتاحیه نهمین اردوی ملی مربیان و ششمین اردوی ملی اعضای فرزانگان که صبح امروز ۴ شهریور ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار داشت: در تشکیلات سازمان دانش آموزی مهمترین هدف تربیت اجتماعی است و اجتماعی شدن از اصلی ترین اهداف ما است که باید خود ، فرزندان و آینده را برای این اجتماعی شدن آماده کنیم .

وی با بیان اینکه اجتماعی شدن یک برنامه و یا فعالیت نیست بلکه جریان بزرگ تربیتی و مختص یک مکان و یک سال نیست، افزود: تربیت اجتماعی کمک می کند، تا ما زمینه¬ی آینده ای بهتر برای ایران اسلامی ، جهان و از همه بهتر و زیباتر آینده شیعه که همانا انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) است، فراهم آوریم.

روستایی اضافه کرد: ما در سازمان دانش آموزی در حال بالنده شدن هستیم و این سازمان در اوج شکوفایی خود به سر می برد و به دنبال جوان سازی همه نیروهای خود هستیم.

روستایی افزود: هدف از جوان سازی نیروها این است که ارتباط بیشتر و فاصله کمتری از نظر سنی بین دانش آموزان و مربیان باشد و مربیان ما به عنوان مدرس و راهبر فعالیت ها حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه سعی ما بر آن است از ابتدای مهرماه با کمک مربیان و یاورمربیان پیشتاز و فرزانه  فعالیتهای برون مدرسه ای سازمان دانش آموزی افزایش دهیم، ادامه داد: فعالیتهای درون مدرسه ای رنگ و بویی رسمی دارد که نمی تواند لحظات ماندگاری را برای اعضا رقم بزند.

قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: چه خوب است که یک روز مربیان و اعضا در یکی از پارکهای شهری و یا فضاهای مناسب، اردو برگزار کنند که نمونه های آن را سالهای گذشته از برخی استانها شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه، همه باید دست به دست هم دهیم تا محتوای آموزشی خود را به محتواهای نرم افزاری تبدیل کنیم و در عرصه فضای مجازی حضور بیشتری داشته باشیم، ادامه داد: فضای مجازی علاوه بر تهدیدها، فرصتهای زیادی را پیش روی ما قرار می دهد و ما می توانیم با حضور خود میدان خوبی را فراهم کنیم و بر میدان های بد غلبه کنیم.

روستایی ضمن اشاره به این موضوع که آموزشها باید با ابزار جدید باشد، اذعان داشت: باید اعضای تشکیلات دانش آموزی از شبکه های اجتماعی امین و بومی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شبکه های اجتماعی بومی و ملی نیز همان امکانات را در فضایی امن و ایمن در اختیار ما قرار می دهند.

قائم مقام سازمان دانش آموزی در ادامه گفت: فعالیت های بین المللی سازمان دانش آموزی باید توسعه پیدا کند و به صورت فیزیکی و مجازی در عرصه بین المللی حضور داشته باشیم.

وی افزود: باید محتوای آموزشی خود را به زبانهای بین المللی ترجمه کنیم تا دنیا بداند که چه تعالیم ارزشمندی در سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران آموزش داده می شود.

روستایی گفت: ما نشان دادیم که می توانیم در همه عرصه های بین المللی حضور داشته باشیم اما اصول خود را زیرپا نگذاریم و از منافع ملی خود دفاع کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران با  کشافه المهدی(عج) کشور لبنان  تفاهم نامه ای را به امضا رسانیده است که موضوعاتی از قبیل  تبادل تجربیات، حضور اعضاء و مربیان در اردوهای مشترک، استفاده از محتواها و برنامه ها از مهمترین بندهای آن می باشد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: