April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۵۸۰۰
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
0
پول‌نیوز - یک منبع آگاه در دزفول گفت: خبر دستگیری عده ای از جوانان شهر حمزه از شهرهای اقماری شهرستان دزفول بابت فعالیت در شبکه های اجتماعی صحت ندارد.

روز گذشته مطلبی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که ' تعدادی از جوانان ساکن شهرک (شهر) حمزه دزفول به دلیل فعالیت در شبکه های اجتماعی بازداشت شدند'.

این منبع آگاه یکشنبه شب با تکذیب این مطلب افزود: هیچگونه دستگیری بابت فعالیت در فضای مجازی در شهر حمزه دزفول صورت نگرفته و خبرهای منتشر شده درفضای مجازی دراین خصوص کذب است.

وی اظهار کرد: در چند روز گذشته 2 الی 3 نفر از جوانان شهر حمزه به دلیل انتشار برخی مطالب در شبکه های اجتماعی به نیروی انتظامی فراخوانده شده و به آنان تذکر داده شد ضمن اینکه بازداشتی در این رابطه صورت نگرفته است.

این منبع آگاه تاکید کرد:اسامی منتشره شده درفضای مجازی غیر واقعی بوده و افرادی با این هویت ساکن دزفول و شهرهای اقماری این شهرستان نیستند.

شهر حمزه با شش هزار نفر جمعیت در دهستان ماهور برنجی بخش سردشت دزفول در شمال استان خوزستان واقع است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: دزفول ، پلیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: