May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۷۲۲۷
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
0
پول‌نیوز -سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه اظهار داشت: در پی سرقت مسلحانه و تیراندازی به سمت یک شهروند در محور بزمان- جبرآباد دلگان، دستگیری عامل این اقدام ضد امنیتی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس این شهرستان یک شرور سابقه دار و فراری شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه اظهار داشت: در پی سرقت مسلحانه و تیراندازی به سمت یک شهروند در محور بزمان- جبرآباد دلگان، دستگیری عامل این اقدام ضد امنیتی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات پلیسی به اطلاعاتی از بازگشت یک شرور فراری مخفی شده در استان یزد به ایرانشهر با یک دستگاه اتوبوس مسافربری دست یافتند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی اتوبوس مورد نظر در حوالی پلیس راه ایرانشهر - بم و اطمینان از حضور وی در آن، در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه این شرور را با کارت شناسایی جعلی دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان گفت: متهم جوان در بازجویی های علمی کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی به ۲ فقره قتل، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان اعتراف کرد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: ایرانشهر ، شرور مسلح
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: