May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۷۷۵۴
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
0
فروش تمامی کالاهای قاچاق پس از ابلاغ مواد 55 و 56 آیین نامه مبارزه با قاچاق کالا و ارز متوقف شد.
پول‌نیوز - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ضمن اعلام توقف فروش تمامی کالاهای قاچاق پس از ابلاغ مواد 55 و 56 آیین نامه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از فروش 1،067  میلیارد ریال اموال منقول و غیر منقول در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

امین دلیری با اعلام این خبر افزود: در پنج ماهه نخست سال جاری 243 میلیارد ریال اموال غیرمنقول و 823 میلیارد ریال اموال منقول توسط این سازمان در سطح کشور به فروش رسیده است که در مجموع به نسبت مدت مشابه سال گذشته 140 درصد رشد را نشان می دهد.

رئیس هیات مدیره سازمان اموال تملیکی در ادامه افزود: در فروش اموال منقول 156 درصد و اموال غیر منقول 97 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی وظیفه تعیین تکلیف اموالی را که به انحای مختلف به تملک دولت درآمده و در بخش اموال منقول کالاهای قاچاق، متروکه و ضبطی بوده است و در بخش اموال غیر منقول اموال وثیقه ای و قضایی می باشند را عهده دار است و این اموال را در فرآیند مزایده و با اخذ حکم از مراجع قضایی و ذی صلاح تعیین تکلیف می کند.

وی افزود: سازمان اموال تملیکی با 21 مدیریت استانی اقدام به برگزاری مزایده های سراسری الکترونیک می کند و کلیه اموال مذکور از این طریق بفروش می رسد و خاطرنشان کرد: علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی پایگاه اینترنتی سازمان www.tamliki.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: