April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۸۰۶۶
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
0
پول‌نیوز -یک پیرمرد بستنی فروش با کمک یک سایت کمک‌های مردمی توانست در طی دو روز بیش از 100 هزار دلار پول دریافت کند.

جوئل کارونتس ماکیاس شخصی است که بعد از دیدن یک پیرمرد بستنی فروش، با کمک دوست خود یک کمپین اینترنتی راه انداخت تا برای این پیرمرد پول جمع کند.

فیدنسیو سانچز پیرمردی اهل شیکاگو است که به مدت سال‌ها پالت می‌فروخت و روزی 50 تا 60 دلار درآمد داشت اما به دلیل هزینه‌های زیاد زندگی و از دست دادن دخترش دیگر نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را بدهد و مجبور شده بود که بستنی فروشی کند.

خود ماکیاس در ابتدا که این کمپین را راه انداخته بود، تصور می‌کرد که این کمپین برای سانچز فقط 3 یا 4 هزار دلار جور کند اما بعد از دو روز و در روز یکشنبه مشخص شد که این پیرمرد حالا صاحب 115 هزار دلار شده است.

ماکیاس با دیدن این صحنه که سانچز 89 ساله به سختی و با قامت خمیده گاری بستنی را هل می‌دهد و بستنی می‌فروشد دل‌آزرده شد و با راه انداختن کمپین اینترنتی قصد کمک به این پیرمرد را داشت.


درآمد نجومی پیرمرد بستنی‌فروش در 48ساعت!


درآمد نجومی پیرمرد بستنی‌فروش در 48ساعت!
برچسب ها: بستنی فروش ، شیکاگو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: