April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۸۲۶۴
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
0
عباس کشاورز گفت: در جامعه تعامل بین عرضه کننده و مصرف کننده کم است و این به معنی وجود گرانی نیست بلکه هر کالایی همراه با دانش و تجربه ای است.
دولت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را تضمینی می‌خریدپول‌نیوز - معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه دولت تمامی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را به صورت تضمینی خریداری می‌کند، گفت: ۷۰ درصد از بهای تضمینی خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تا پایان مهر سال جاری پرداخت می شود.

عباس کشاورز در آیین افتتاح اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، دام، طیور، شیلات و آبزیان و دامپزشکی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان چهار محال و بختیاری گفت: در جامعه تعامل بین عرضه کننده و مصرف کننده کم است و این به معنی وجود گرانی نیست بلکه هر کالایی همراه با دانش و تجربه ای است.

وی با تاکید بر اینکه غرفه‌داران باید در غرفه‌ها کارشناسان تخصصی قرار دهند و اطلاعات تخصصی به مصرف کنندگان ارائه شود، افزود: اگر نمایشگاه هرچند اندک باشد و بتواند مصرف کننده را قانع کند، تعامل بسیار خوبی بین تولیدکننده و مصرف کننده شکل می‌گیرد.

کشاورز با اشاره به اینکه تولیدکنندگان برای عرضه محصولات خود در نمایشگاه‌ها به کوچکی یا بزرگی استان‌ها نگاه نکنند، گفت: اگر تولیدکننده‌ای بتواند حتی به یک مصرف کننده خدمت کند، اجر و پاداش دنیوی و اخروی آن کمتر از جند صد نفر نیست.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت با اشاره به اینکه کشاورزی یک جریان است و اطلاع رسانی در آن غیر از روش مرسوم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برخلاف ظاهر عمومی استقبال از محصولات کشاورزی بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه دولت تمامی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را به صورت تضمینی خریداری می‌کند، گفت: ۷۰ درصد از  بهای تضمینی خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تا پایان مهر سال جاری پرداخت می شود.

کشاورز با بیان اینکه چهار محال و بختیاری در بسیاری از تولیدات کشاورزی در کشور اثرگذار است، افزود: این تولیدات برای انتقال تکنولوژی به سایر استان‌ها موثر است.

وی با توصیه به تولیدکنندگان محصولات کشاورزی که تولیدات خود را در زمین‌های کشاورزی و در حضور کشاورزان عرضه کنند، اظهار کرد: این کار هم به نفع کشاورزان و هم به نفع تولیدکنندگان است و به خصوص تولیدکنندگان ادوات کشاورزی باید به این نکته بسیار توجه داشته باشند.

کشاورز با بیان اینکه کشاورزان خدمتشان به جامعه گرانقدر است، گفت: اگر تولیدکنندگان محصولات و ادوات کشاورزی همین راه تولید محصولات ایرانی را در پیش بگیرند هم در استان و هم در کشور شاهد رونق در بخش کشاورزی خواهیم بود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت تصریح کرد: دارندگان تکنولوژی به سمت تولید محصولاتی بروند که مصرف آب کمتری داشته باشند و بتواند مصرف آب را به عنوان یک شاخص کنترل کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: