May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۸۴۴۲
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
0
پول‌نیوز -شرکت بین المللی Aedas برای شرکت در رقابت‌های Lè Architecture ساختمانی اداری با شکلی متفاوت و پوشش سبز عمودی و مجوز طلایی LEED را ارائه کرده است.برای دریافت این مجوز ساختمان طراحی شده باید کمترین نیاز به انرژی را داشته باشد.

ساختمان‌های مرتفع Taipei بهترین ساختمان‌ها در رقابت‌های بلندترین ساختمان‌های سبز جهان Taipei101 شناخته شده‌اند. از دیگر ویژگی‌های ساختمان مرتفع این شهر پایداری آنهاست.

 شرکت بین المللی Aedas برای شرکت در رقابت‌های Lè Architecture ساختمانی اداری با شکلی متفاوت و پوشش سبز عمودی و مجوز طلایی LEED را ارائه کرده است.برای دریافت این مجوز ساختمان طراحی شده باید کمترین نیاز به انرژی را داشته باشد.

در این طراحی نور طبیعی از طریق شیشه‌ها به داخل نفوذ کرده و در نتیجه میزان استفاده از نور مصنوعی کاهش می‌یابد. طراحان برای کاهش دما دیوار سبزی به بلندی 60 متر برای سایه در قسمت غربی ایجاد کرده‌اند. درختان داخلی نیز در قسمت جنوبی ساختمان اتاق‌های نشیمن شهری در هر طبقه ایجاد شده‌اند.

معماران اظهار کردند: این ساختمان از خزه پوشیده شده و با سنگ‌های ساختمانی نمایی منحصر به فرد ایجاد شده است.

دیوار عمودی سبز و سنگ‌ها نمای ساختمان را همچون زمینی پر از سنگریزه و خزه نشان می‌دهد. در واقع در ذهن افراد با دیدن نمای ساختمان سفرهای دریایی تداعی می‌شود.

این ساختمان تخم‌مرغی شکل بر دانش عقلانی و صنعت دلالت دارد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تایوان ، ساختمان سبز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: