کد خبر: ۱۹۸۵۱۰
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
0
پول‌نیوز - جریانات شمالی و بارندگی باران تا تا روز دوشنبه در کشور و نیمه شمالی فعال خواهد بود و به‌ تدریج از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وقع سیلاب و آبگرفتگی طی سه روز آینده در استانهای گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان‌ها خبر داد.

امین‌حسین نقشینه  درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: رگبار، رعد و برق و وزش باران شدید از امشب استان‌های شمالی کشور و به‌ویژه گیلان، اردبیل و شمال آذربایجانها را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود شمال غرب کشور، سواحل شمالی، و دامنه‌های البرز امشب و فردا بارانی خواهد بود و این وضعیت رفته رفته در شمال شرق کشور ایجاد خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: جاده‌های کوهستانی شمال کشور، جاده‌های گیلان و اردبیل در دو روز آینده مه آلود و لغزنده خواهد بود که راننده‌ها باید احتیاط لازم را داشته باشند.

نقشینه از کاهش دما در استان‌های شمالی کشور در ساعات آینده خبر داد و گفت: بارش‌های باران ناشی از جریانات خنک شمالی باعث کاهش دو تا هشت درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر و استانهای بجنورد، اردبیل و مشهد را به دنبال دارد.

وی ادامه داد:‌ جریانات شمالی و بارندگی باران تا تا روز دوشنبه در کشور و نیمه شمالی فعال خواهد بود و به‌ تدریج از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی باد موقتی شدید را برای تهران پیش‌بینی کرد و گفت: وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک امشب و فردا جنوب تهران را در بر می‌گیرد و موجب کاهش دید خواهد شد.

نقشینه درباره وضعیت جنوب کشور اظهار کرد: رشد ابر و بارش‌های پراکنده باران در سه روز آینده در بندرعباس، جنوب کرمان و بخشهایی از سیستان و بلوچستان ایجاد خواهد شد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: سیلاب ، بارندگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: