کد خبر: ۱۹۸۷۷۴
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
۱
علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» درباره این اتفاق به آی سینما می‌گوید:« ما هنوز تیزرهای تبلیغاتی فیلم «فروشنده» را به صداوسیما ارائه نکردیم.»
چرا «اصغر فرهادی» تیزرهای تبلیغاتی «فروشنده» را به تلویزیون نداد؟پول‌نیوز -در حالی که 17 روز از آغاز اکران فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی در سینماهای کشور می‌گذرد، رسانه ملی تاکنون تیزرهای تبلیغاتی این فیلم را پخش نکرده است. علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» در رابطه با عدم پخش تبلیغات تلویزیونی «فروشنده» به آی سینما می‌گوید که اصغر فرهادی خودش تصمیم گرفت تیزرهای فیلمش را به تلویزیون ندهد.

با توجه به استقبال بی سابقه مخاطبان از فیلم جدید اصغر فرهادی، انتظار می‌رفت که رسانه ملی تیزرهای تبلیغاتی این فیلم را به روی آنتن بفرستد. اما با گذشت بیش از دو هفته از اکران «فروشنده»، تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در هیچ یک از شبکه‌های صدا و سیما پخش نشده است.

این درحالی است که صداوسیما نسبت به گذشته بیشتر به تبلیغ فیلم‌های سینمایی روی آورده و به صورت زیرنویس و آنونس به معرفی فیلم‌های سینمایی می‌پردازد. عدم پخش تبلیغات تلویزیونی «فروشنده» در حالی رخ داده که پیش از این تیزرهای تبلیغاتی فیلم «لانتوری» روی آنتن رفته بود.

علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» درباره این اتفاق به آی سینما می‌گوید:« ما هنوز تیزرهای تبلیغاتی فیلم «فروشنده» را به صداوسیما ارائه نکردیم.»

سرتیپی درپاسخ به این پرسش که به چه علتی تیزرهای این فیلم برای پخش از صداوسیما ارسال نشده است، گفت:«آقای فرهادی عقیده دارد که لازم نیست تیزری به صداوسیما ارائه شود و به همین دلیل تبلیغات این فیلم از رسانه ملی هنوز پخش نشده است. این موضوع تصمیم کارگردان این فیلم بوده است.»

عدم ارائه تیزرهای «فروشنده» به تلویزیون را می‌توان به عنوان یکی از حاشیه‌های اصلی این فیلم عنوان کرد. اما این که چرا فرهادی رسانه ملی را برای معرفی فیلم جدید خود انتخاب نکرده است، شاید دلایل خاصی داشته باشد. این درحالی است که فرهادی کار خود را از صداوسیما و سریال سازی برای تلویزیون آغاز کرده و به نظر می‌رسد حالا به این نتیجه رسیده که رسانه ملی را برای معرفی فیلم جدید خود انتخاب نکند.

 اگر «فروشنده» به موفقیت خود در گیشه ادامه دهد و به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران هم تبدیل شود، می‌توان گفت صداوسیما هیچ نقشی در موفقیت این فیلم در گیشه نداشته است.


منبع:کافه سینما

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
جمشید
Germany
12:09 - 1395/06/28
عدم ارائه تیزر به صدا و سیما خودش تبلیغ است و نشان می دهد که صدا و سیما در فروش فیلم ها نفش دارد اما نقش معکوس!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: