کد خبر: ۱۹۸۸۷۶
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
0
پول‌نیوز - فرماندار نوشهر گفت: بارش های رگباری سبب آبگرفتی چهار روستای شهرستان شده است.

علی شادمان در حاشیه بازدید از مناطق دچار آبگرفتگی نوشهر در گفتگویی افزود: بارندگی های شدید و رگباری عصر یکشنبه موجب آبگرفتگی روستاهای شمع جاران، سنگتو، شوفکساج و لتینگان شده است.

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی در این مناطق در حال اقدام است اظهار داشت: بالا آمدن آب رودخانه سبب آبگرفتگی معابر و اراضی روستاهای منطقه شده است.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان بلافاصله اقدام به تشکیل جلسه و بازدید میدانی از مناطق دچار بحران کرده است گفت: ساخت چنددهنه پل غیرمجاز در مسیر رودخانه و فرسایش در بالا دست از جمله دلایل آبگرفتگی برخی روستاهای شهرستان به شمار می رود.

شادمان گفت: اقدامات اولیه برای مهار آب ناشی از بارش شدید باران در روستاهای مذکور صورت گرفته است و به زودی طرح جامع سیلاب و ایمن سازی روستاهای مذکور با اقدامات کارشناسی منابع طبیعی، امور آب تهیه خواهد شد.

فرماندار نوشهر افزود: متاسفانه به دلیل انحراف در حوزه آبریز رودخانه و انسداد برخی انهار بوسیله روگذرهای موقت برای تردد ساکنین برخی واحدهای مسکونی و همچنین فرسایش خاک در بالادست مهمترین علل وقوع چنین مشکلاتی بوده است.
منبع: مهر
برچسب ها: نوشهر ، آبگرفتگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: