May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۹۳۱۳
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
0
پول‌نیوز - رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمان از کشف ۵۲۶ کیلو و ۱۴۵ گرم تریاک در عملیات مشترک مأموران انتظامی پلیس امنیت عمومی استان و پلیس شهرستان جیرفت خبر داد.

 سرهنگ محمدرضا پرواز گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان با همکاری مأموران شهرستان جیرفت پس از روزها اقدام اطلاعاتی از عبور یک محموله مواد مخدر از سمت شهرهای جنوبی به سمت مرکز استان آگاه شدند.

وی افزود: از این رو مأموران روز گذشته با انجام یک سری تمهیدات اطلاعاتی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان جیرفت به یک دستگاه سایپا مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ پرواز بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق شدند مقدار ۵۲۶ کیلو و ۱۴۵گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این عملیات اظهار کرد: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمان تصریح کرد: عبور مواد مخدر در استان کرمان آسیب های اجتماعی فراوانی را بر مردم استان تحمیل کرده است، ‌ از این رو پلیس با تمام توان به دنبال مبارزه با سوداگران مرگ است.
منبع: مهر
برچسب ها: تریاک ، قاچاق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: