May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۹۳۵۰
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
0
پول‌نیوز -  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد گفت: مالک خودرو پراید به دلیل اختلاف خانوادگی تصمیم به قتل همسر خود می‌گیرد و از عمد همسرش را در ماشین حبس کرده و خودرو خود را می‌سوزاند.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد گفت: مالک خودرو پراید به دلیل اختلاف خانوادگی تصمیم به قتل همسر خود می‌گیرد و از عمد همسرش را در ماشین حبس کرده و خودرو خود را می‌سوزاند.

فضل‌الله رشیدی اظهار داشت: صبح امروز در پی اعلام خبری مبنی بر آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان خرم‌آباد نیروهای سازمان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.


ماجرای جسد سوخته در پراید (+عکس)

وی افزود: پس از حضور نیروها و اقدامات انجام‌شده حریق خودرو خاموش شد که پس از مهار آتش‌سوزی نیروهای سازمان متوجه جسد یک فرد در داخل ماشین شدند.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: مالک ماشین که درصحنه حادثه حضور داشت تا قبل از اینکه نیروهای سازمان متوجه جسد شوند از حضور فردی در داخل خودرو خبر نداده بود.

ماجرای جسد سوخته در پراید (+عکس)

وی بیان کرد: پلیس در جریان موضوع قرار گرفت و پس از بازجویی‌های لازم از مالک ماشین مشخص‌شده که جسد سوخته متعلق به همسر وی بوده است.

رشیدی با اشاره به اینکه جسد داخل خودرو کاملاً سوخته بود تصریح کرد: مالک ماشین اعتراف کرده به دلیل اختلاف خانوادگی تصمیم به این اقدام می‌گیرد و از عمد همسرش را در ماشین حبس کرده و خودرو خود را می‌سوزاند.

ماجرای جسد سوخته در پراید (+عکس)

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: