کد خبر: ۱۹۹۶۲۵
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
0
حسن عباسی معروفان معاون داخلی بازرگانی دولتی، درباره آخرین وضعیت بازار شکر گفت: تا به امروز 812 هزارتن شکر در بورس کالا عرضه شده است.
پول‌نیوز - معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: دستگاه های مروبطه باید نظارت کافی بر خرده فروشی های سطح شهر را داشته باشند چرا که نرخ های بالاتر از 3 هزارتومان گران فروشی است.

حسن عباسی معروفان معاون داخلی بازرگانی دولتی، درباره آخرین وضعیت بازار شکر اظهار داشت: تا به امروز 812 هزارتن شکر در بورس کالا عرضه شده است.

وی با بیان اینکه عرضه شکر در بورس بیش از تقاضا است، گفت: در سه ماه اخیر فروش شکر در بورس کمتر از عرضه بوده که این امر بیانگر آن است که جوابگوی تقاضا کنندگان هستیم.

عباسی معروفان ادامه داد: در بورس کالا عمده فروشی با قیمت 2 هزار و 520 تومان است که با توجه به هزینه های بسته بندی، حمل و نقل و... با نرخ 3 هزارتومان باید به مصرف کنندگان عرضه شود.

معاون داخلی بازرگانی دولتی در پاسخ به این سوال که چرا نرخ شکر در بازار خرده فروشی همچنان بالا است، بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید نظارت کافی بر خرده فروشی های سطح شهر را داشته باشند چرا که نرخ های بالاتر از 3 هزارتومان گران فروشی است.

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگر که فروشندگان از تاخیر در تحویل شکر در بورس کالا گلایه مند هستند، عنوان کرد: شکر در بورس کالا به دو نوع فروش تحویل فوری و تحویل سلف(20 روزه) است و بعید است که تاخیر در تحویل بیش از زمان فعلی باشد.

عباسی معروفان تصریح کرد: از مجموع چغندرقند و نیشکر پیش بینی می شود که یک میلیون و 650 هزارتن شکر تولید شود ،از این رو لازم است که 600 هزارتن مابقی از طریق واردات تامین شود .
برچسب ها: قیمت شکر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: