May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۹۶۲۷
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
0
دستگاه های خود دریافت / خودپرداز (CRS) بانک قوامین نسل جدید و پیشرفته یی از دستگاه هایATM است که با هدف تامین امنیت پولی و مالی صاحبان اصناف و بازاریان در بازارچه مرزی شهرستان بیله سوار راه اندازی شد.
راه اندازی دستگاه خود دریافت/خودپرداز بانک قوامین
پول‌نیوز - در راستای بهینه سازی خدمات و رضایت مندی مشتریان، نسل جدیدی از دستگاه های خود دریافت / خودپرداز (CRS) بانک قوامین در خدمت مشتریان بانک در شهرستان بیله سوار از توابع استان اردبیل قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  دستگاه های خود دریافت / خودپرداز (CRS) بانک قوامین نسل جدید و پیشرفته یی از دستگاه هایATM است که با هدف تامین امنیت پولی و مالی صاحبان اصناف و بازاریان در بازارچه مرزی شهرستان بیله سوار راه اندازی شد.

بنابراین گزارش، دستگاه های خود دریافت علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات دستگاه های خود پرداز و انجام تراکنش های مختلف، امکان دریافت وجه نقد و واریز آنی وجوه به حساب مشتریان را نیز داراست.

هم چنین بر پایه ی این گزارش بانک قوامین با هدف رفع دغدغه بسیاری از صاحبان صنوف در زمینه ی نگهداری وجه نقد در محل کار،  راه اندازی دستگاه های مذکور را در نقاط تجاری و پرتردد در دستور کار خود قرار داده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: