May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۹۷۶۸
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
0
مجيد درويش مدير بازاريابي موسسه اعتباري ثامن در اين مراسم قرعه کشي اظهار داشت: امروزه انتظارات زيادي از موسسه ثامن وجود دارد و به همين منظور ما وظيفه سنگيني بر دوش داريم.
اعلام نتايج قرعه کشي جشنواره الکترونيک
پول‌نیوز - قرعه‌کشي جشنواره الکترونيکي ثامن همزمان با عيد غدير و با هدف تقدير از استفاده‌کنندگان خدمات الکترونيک موسسه اعتباري ثامن برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در مجموع اين دوره 151هزار و 228 نفر مشمول دريافت جوايز جشنواره بوده اند که به 2888 هديه به برندگان تعلق گرفت.

مجيد درويش مدير بازاريابي موسسه اعتباري ثامن در اين مراسم قرعه کشي اظهار داشت: امروزه انتظارات زيادي از موسسه ثامن وجود دارد و به همين منظور ما وظيفه سنگيني بر دوش داريم.

وي با تشريح اقدامات صورت گرفته در خصوص افزايش مشتريان در حوزه بانکداري الکترونيک افزود: اين طرح جشنواره الکترونيک يکي از طرح هاي تشويقي موسسه براي مشتريان بوده است که از عيد فطر تا عيد قربان امتيازگيري بوده و قرعه کشي آن در عيد غدير برگزار شد.

درويش در بخشي از سخنان خود از مديران و همکاران برگزاري اين جشنواره تقدير و خاطر نشان کرد: اين جشنواره ادامه خواهد داشت و براي بهبود آن همکاران و مشتريان نظرات و پيشنهادات خود را ارائه دهند.

درويش ادامه داد: ما بايد با تشويق مردم و ترغيب آن‌ها به استفاده از خدمات الکترونيک و خودپردازهاي موسسه ثامن و با تمرکز بر خدمات الکترونيک ثامن به برطرف کردن ضعف‌ها و تقويت نقاط قوت خود بپردازيم تا رضايت مشتريان بيش از پيش جلب شود.

وي با اعلام آمار و نتايج برگزاري جشنواره گفت: در مدت زمان اجراي جشنواره، تراکنش هاي خدمات بانکداري الکترونيک 40 درصد و تعداد مشتريان اين خدمت 45 درصد رشد داشتند.

مدير انفورماتيک موسسه اعتباري ثامن هم در اين مراسم با اشاره به افزايش قابل توجه استفاده از خدمات الکترونيک گفت: جشنواره الکترونيک ثامن يکي از برنامه هايي بود که به منظور گسترش فرهنگ استفاده از خدمات اين موسسه براي مشتريان صورت گرفت که امروز شاهد افزايش کمي و کيفي خوبي در حوزه بانکداري الکترونيک هستيم.

حسين رضوانيان با تشريح اقدامات صورت پذيرفته در حوزه انفورماتيک افزود: خدماتي همانند اينترنت بانک و خريد شارژ سيم کارتهاي اعتباري و يا حواله الکترونيک از جمله مواردي است که بسياري از مشتريان از آن شناخت نداشته و يا از آن استفاده نکردند که اين جشنواره مقدمه اي براي شروع اين برنامه است.

وي افزود: يکي از بهترين‌ خدماتي که ما مي‌توانيم به مشتريان ارايه کنيم بحث خدمات الکترونيک است که تعداد خودپردازها و تعداد کارت هاي الکترونيکي در حال افزايش است و با اتصال به شبکه شتاب اين تعداد افزايش مي يابد.

وي خاطر نشان شد: بايد روز به روز بيشتر تلاش کنيم تا خدمات بهتري به مردم ارايه کنيم.

همچنين جوايز از 15 مهرماه سال جاري به صورت کلي به حساب هاي برندگان واريز خواهد شد.

گفتني است در اين مراسم قرعه‌کشي تعدادي از مديران ستادي حضور داشتند که در خصوص آمار و اطلاعات شرکت کنندگان و ميزان افزايش مشتريان در اين بخش اشاره شد و براي ادامه برگزاري اين مسابقات و جشنواره ها براي مشتريان موسسه اعتباري ثامن تاکيد شد.

جوايز اين دوره از جشنواره شامل، 37 هديه 5 ميليون ريالي و 125 هديه 2.500.000 ريالي به همراه 993 هديه يک ميليون ريالي و 1733 هديه 500.000 ريالي بوده است.

مشتريان ثامن که از عيد فطر لغايت عيد قربان سال جاري از دستگاه هاي خودپرداز يا خدمات الکترونيک استفاده کرده‌اند مي‌توانند جهت اطلاع از نتايج اين قرعه‌کشي به کانال رسمي تلگرام موسسه به آدرس  https://telegram.me/vasamen  مراجعه کنند.

بديهي است بزودي اطلاعات از طريق سايت رسمي موسسه نيز به اطلاع عموم خواهد رسيد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: