May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۲۵۴
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
0
ارائه خدمات بهتر و سريعتر به ساكنان شمال شهر تهران و جلوگيري از سفرهاي درون شهري بيمه‌گذاران محترم جهت مراجعه به شعبه‌هاي مختلف بيمه پارسيان در شهر تهران جهت ساكنان اين منطقه ، بيمه پارسيان اقدام به افتتاح شعبه جديد خود به عنوان شصت و يكمين شعبه اين شركت بيمه خصوصي نمود.
پول‌نیوز -   اين شركت شصت ويكمين شعبه خود را در منطقه شميران تهران افتتاح نمود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ارائه خدمات بهتر و سريعتر به ساكنان شمال شهر تهران و جلوگيري از سفرهاي درون شهري بيمه‌گذاران محترم جهت مراجعه به شعبه‌هاي مختلف بيمه پارسيان در شهر تهران جهت ساكنان اين منطقه ، بيمه پارسيان اقدام به افتتاح شعبه جديد خود به عنوان شصت و يكمين شعبه اين شركت بيمه خصوصي نمود.

بيمه‌گذاران و همشهريان ساكن مناطق شمالي شهر تهران از اين پس مي‌توانند جهت دريافت خدمات بيمه‌اي بيمه پارسيان به شعبه جديد اين شركت واقع در خيابان شريعتي – بلوار صبا – خيابان كريمي – پلاك74 مراجعه نمايند.

بیمه پارسیان شعبه شمیران خود را افتتاح کرد

بیمه پارسیان شعبه شمیران خود را افتتاح کرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: