May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۵۸۷
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
0
پول‌نیوز - دستگیری باند سارقان موتورسیکلت و دوچرخه با ۲۰ فقره سرقت و طرح برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار جدی پلیس از عناوین مهم اخبار امروز انتظامی خراسان شمالی است.

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: مأموران انتظامی شهرستان بجنورد موفق به دستگیری باند سارقان موتورسیکلت و دوچرخه با ۲۰ فقره سرقت شدند.

سرهنگ علی پاکدل اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه در سطح شهرستان، بلافاصله کمیسیون پیشگیری از سرقت برای بررسی زمان و مکان وقوع سرقت تشکیل شد.

وی بابیان اینکه اکیپی از پرسنل مجرب برای شناسایی و دستگیری سارقان انتخاب شدند، افزود: مأموران پس از بررسی سرنخ‌ها و استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک باند درزمینهٔ سرقت موتورسیکلت و دوچرخه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد بابیان اینکه مأموران در یک اقدام غافلگیرانه سه سارق شناسایی‌شده را دستگیر کردند، تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام‌شده به سرقت ۱۰ فقره موتورسیکلت و ۱۰ فقره دوچرخه اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی در منزل، خودرو و محل کسب خود هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

طرح برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار جدی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف و توقیف ۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد.

سرهنگ محمد حدادیان اظهار کرد: به‌منظور روان‌سازی ترافیک و برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف، مأموران انتظامی و پلیس راهور شهرستان گرمه، طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف را اجرا کردند.

وی با اشاره به اینکه افزایش احساس امنیت شهروندان و کاهش تلفات جانی و مالی از اهداف اجرای این طرح است، افزود: مأموران با استقرار در سطح شهرستان، تعداد ۳۴ دستگاه موتورسیکلت که با حرکات مخاطره‌آمیز موجبات سلب آسایش شهروندان را ایجاد کرده بودند، توقیف و اعمال قانون کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه بابیان اینکه طرح برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار جدی پلیس است، تأکید کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نیازهای پلیسی هموطنان بوده و شهروندان می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۹۷ انتقادات و پیشنهادات خود از ناجا را هم انعکاس دهند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: