April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۷۳۱
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
0
پول‌نیوز - معاون هوانوردی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد اکنون 56 شرکت هوایی بین المللی پروازهای خود را به فرودگاه امام (ره) انجام می دهند و از این فرودگاه نیز به 70 مقصد جهان پرواز صورت می گیرد.

«کوروش فتاحی» شامگاه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح خط هوایی «تای ایرویز» تایلند در جمع خبرنگاران افزود: سیاست ما در فرودگاه امام خمینی (ره) ارایه منابع این فرودگاه به شرکت های هوایی است تا همکاری های خود را با ایران توسعه دهند.

فتاحی گفت: پیش از پرواز شرکت تایلندی، پروازهای بریتیش ایرویز از لندن به تهران برقرار شد. همچنین مذاکراتی با شرکت های هوایی ایرایندایا، کورین ایرلاین و ایرکانادا برای برقراری پرواز به فرودگاه امام (ره) در حال انجام است.

معاون هوانوردی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: این شرکت به سرعت در حال استانداردسازی خدمات، افزایش ظرفیت و ایمن سازی پروازها در این فرودگاه است تا به استانداردهای جهانی برسد.

وی گفت: بسیاری از کشورهای منطقه فعالیت این فرودگاه را رصد می کنند.

به گفته وی، قرارداد ساخت پارکینگ هواپیماها در این فرودگاه نهایی شده است که در آینده ای نزدیک در این زمینه اطلاع رسانی می شود.

به گزارش ایرنا، نخستین پرواز شرکت هوایی ملی تایلند (تای ایرویز) به عنوان پنجاه و ششمین شرکت هوایی بین المللی وارد شده به ایران ساعت 19 امروز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست. 

شرکت هوایی تای ایرویز در سال 1960 تاسیس شد و در سال 2006 عنوان بهترین شرکت هوایی جهان را کسب کرد. 

اکنون شرکت هوایی ماهان در مسیر ایران به تایلند هر هفته 6 پرواز دارد و با احتساب پروازهای تای ایرویز، شمار پروازهای دو شرکت در مسیر ایران به تایلند و برعکس به 10پرواز افزایش می یابد. 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: