کد خبر: ۲۰۰۷۳۴
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
0
پول‌نیوز -  رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه تریلر کشنده اویکو در جاده ملایر به اراک راننده 45 ساله آن کشته شد.

سرهنگ رضا عزیری، فرمانده پلیس راه استان در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: راننده 45 ساله یکدستگاه تریلر کشنده اویکو بامداد امروز به علت خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، در جاده ملایر به اراک از جاده منحرف و واژگون شد که در این سانحه متاسفانه، راننده جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: 54 درصد از حوادث ترافیکی جرحی و فوتی استان همدان را واژگونی تشکیل می دهد که نسبت به میانگین کشوری 16 درصد بالاتر است.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: بیشترین میزان واژگونی وسایل نقلیه در ساعت یک تا 7 بامداد و 14 تا 17 عصر رخ می دهد و تمامی این واژگونی ها در بزرگراه و آزادراههای همدان اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: علت این واژگونی ها احساس امنیت راننده گان هنگام استفاده از اینگونه جاده ها بوده و به این منظور هنگام چیره شدن خواب آلودگی اقدام به ادامه مسیر می کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: