May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۸۵۴
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
0
شرکت بیمه معلم تسهیلات ویژه ای را در قالب « صدور بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه گزار در قبال شرکت کنندگان در مراسم عزاداری ماه محرم» ارائه کرد.
ارائه تسهیلات ویژه بیمه معلم در ایام محرم و صفرپول‌نیوز - صدور بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه گزار در قبال شرکت کنندگان در مراسم عزاداری

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، شرکت بیمه معلم تسهیلات ویژه ای را در قالب « صدور بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه گزار در قبال شرکت کنندگان در مراسم عزاداری ماه محرم» ارائه کرد.

طبق این بیمه نامه چنانچه در موارد تقصیر ، قصور ، سهل انگاری و خطای بیمه گزار در برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم در محل مورد بیمه ناشی از خطرات تحت پوشش خسارت جانی به شرکت کنندگان در مراسم وارد آید، بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گزار و در صورت لزوم رای مراجع قضائی نسبت به جبران خسارت تا سقف تهدات مندرج در بیمه نامه اقدام می کند.

تکایا، حسینیه ها، مساجد و امکانی که موقتا به منظور عزاداری این ایام برپا می شوند، می توانند تحت پوشش این بیمه نامه قرار گیرند.

خسارت ناشی از سقوط اجسام از قبیل داربست های نصب شده ، پنکه ، لوستر و علم ها، خسارت ناشی از آتش سوزی و انفجار و برق گرفتگی و نیز خسارت ناشی از حوادث طبخ غذا در محل مورد بیمه تحت پوشش این بیمه نامه است.

خسارت ناشی از نزاع و درگیری، خسارت ناشی از مسمومیتهای غذایی، خسارت ناشی از استفاده از وسایل حرارتی غیر استاندارد، هرگونه خسارت خارج از محل مورد بیمه، هر گونه خسارت مالی وارد به اشخاص ثالث و بیمه گزار، خسارت ناشی از مسئولیت هر شخصی به غیر از بیمه گزار و خسارت ناشی از حوادث و بلایای طبیعی از استثنائات این بیمه نامه است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: