May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۸۷۴
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
0
پول‌نیوز -  فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: یک هزار و 426میلیارد ریال کالای قاچاق در نیمه نخست امسال در سه پایگاه دریابانی بوشهر، گناوه و کنگان کشف شده است.

 قلندر لشکری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سالی که اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، نامگذاری شده است ماموران دریابانی استان با انجام عملیات متعدد دریایی و زمینی دهها باند قاچاق کالا و فرآورده های نفتی را کشف کرده اند.

وی عمده کالاهای کشف شده در استان بوشهر را 19 میلیون و 254 هزار و 600 نخ سیگار، 561 هزار و 219 دستگاه لوازم برقی و الکتریکی خانگی و صوتی و تصویری، 36 هزار و 615 دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه، 13 میلیون و 501 هزار و 440 اقدام دارویی ذکر کرد.

وی یادآورشد: در این مدت 98 شناور، 25 خودرو و موتورسیکلت توقیف و 129 نفر قاچاقچی کالا و سوخت هم دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.

لشکری گفت: دریابانی به عنوان بازوی اجرایی و امنیتی در آب های نیلگون خلیج فارس و به عنوان ضابط قضایی در مرز جنوبی کشور، نقش اثرگذار و تعیین کننده دارد.

وی یادآور شد: برای برچیده شدن پدیده شوم قاچاق در مرزها، فرماندهی دریابانی استان بوشهر نیاز به همکاری همه دستگاه های دولتی دارد تا بتواند با بکارگیری راهکارهای نوین، بازدارنده و اصلاح روش های قدیمی با این پدیده شوم مبارزه کند.

لشکری گفت: در این زمینه بهبود و سرعت بخشی به فرآیندهای مبارزه با قاچاق در نیروی انتظامی می تواند نقش بسزایی در برخورد با این پدیده داشته باشد و مهمتر از همه همکاری مرزنشینان با نیروهای دریابانی اصلی ترین راه مبارزه با این معضل اقتصادی است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: کالای قاچاق ، بوشهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: