کد خبر: ۲۰۰۸۸۵
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
0
پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال خبر داد.

میثم مظفر عصر امروز در مراسم جشنواره تاکسیران برتر با بیان اینکه این جشنواره سومین دوره خود را با رویکرد خاص و ارتقای الگوهای رفتاری و چهره‌سازی برگزار کرده است، گفت: 78 هزار تاکسی و 104 هزار تاکسیران در تهران فعال هستند که روزانه 4.5 میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کنند که براساس بررسی‌های انجام شده، تاکسی سهم 22.5 درصدی در جابه‌جایی مسافر را دارد.

وی با بیان اینکه برای آموزش حرفه‌ای تاکسیرانان اقدام به دایر کردن دانشگاه تاکسیرانی کرده‌ایم که در منطقه خاورمیانه بی‌مثال است، اظهار کرد: برای ارتقای سطح رفتار و آموزش شغلی لازم است که رانندگان تاکسی از دانشکده تاکسیرانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تاکسیرانان برتر در شش محور قانونمداری، مشتری‌مداری، مسوولیت‌پذیری، امانت‌داری، ایثار و فداکاری  و رزق حلال مورد بررسی قرار گرفته‌اند گفت: سال گذشته 53 هزار راننده تاکسی مورد آموزش قرار گرفتند و امثال نیز با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای 18 هزار راننده سرویس مدرسه، رانندگان فرودگاه مهرآباد و... سعی داریم آموزش‌های خود را تخصصی‌تر کنیم.

مظفر افزود: افق ذهنی ما این است که ورودی‌های جدید به شبکه تاکسیرانی حداقل  باید فوق‌دیپلم کاردانی از دانشکده تاکسیرانی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه ما به سرعت خواستار حذف خودروهای فرسوده از ناوگان تاکسیرانی هستیم، گفت: خرداد امسال 6000 تاکسی از رده خارج شده و امیدواریم تا پایان سال تعداد خودروهای فرسوده شده به 10 هزار عدد برسد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: