May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز -  نخستین مرکز نوآوری های کاربردی در منطقه خاورمیانه با هدف تمرکز بر ارایه راهکارهای مرتبط با تلفن همراه در خاورمیانه و ایجاد فرصت های بومی اشتغال در تهران افتتاح شد.

مدیر ارشد خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت «کامویوا» هند در این آیین گفت: این مرکز از زمان راه اندازی در سه محور راهکارهای پرداخت از طریق تلفن همراه، مدیریت ارزشمندی مشتریان، توسعه نرم افزارها و راهکارهای کاربردی فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است در آینده پس از نیازسنجی از بازار دیجیتال فعالیت های خود را گسترش دهد.

«کاستوب کاشیاپ»* ادامه داد: مرکز نوآوری های کاربردی در نخستین گام با هدف توسعه آخرین فناوری های بخش مخابرات و بانکداری، همکاری خود را با دومین اپراتور تلفن همراه ایران آغاز کرده است.

وی افزود: پس از برداشته شدن تحریم ها انتظار می رود بازار دیجیتالی ایران رشد بالایی داشته باشد و راه اندازی این مرکز در تهران این امکان را می دهد تا افزون بر اطمینان یابی از انتقال فناوری به ایران از نیروهای بااستعداد ایرانی برای توسعه اهداف و برنامه های کلان استفاده شود.

مرکز نوآوری های کاربردی (Center Of excellence) از سوی شرکت هندی کامویوا ایجاد شده و نخستین قرارداد آن متمرکز بر فناوری های بخش مخابرات و بانکداری است.

انتقال فناوری به ایران و بکارگیری استعداد های ایرانیان در این زمینه از راهبردهای این مرکز اعلام شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: