کد خبر: ۲۰۱۱۸۸
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
0
پول‌نیوز - رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: صدور پروانه ساختمانی در استان تهران در 6 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد افزایش یافته است.

حبیب الله بیطرف روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برپایه اصلاح فرآیندهای کار، نظارت بر مهندسان و اعضا با استفاده از سیستم های مکانیزه انجام می شود.

وی گفت: پیش از این ارجاع کار نظارت بر ساختمان های بالای دو هزار مترمربع بین 45 روز تا 12 ماه بود، اما اکنون به 1.5 تا 4.5 روز کاهش یافته و حداکثر تا یک هفته وضعیت نظارت بر این گروه از ساختمان ها مشخص می شود.

وی با اشاره پیگیری های این سازمان برای دریافت 400 میلیارد ریال منابع مالی از بانک شهر گفت: تخلفاتی که با وثیقه گذاشتن مبلغ یاد شده برای اخذ تسهیلات از بانک مزبور توسط یک شرکت بخش خصوصی، میزان تسهیلات دریافتی 20 میلیارد ریال بوده که در حال پیگیری است و مراجع قضایی نیز رسیدگی به این تخلف هیات رییسه دوره قبل را در دستور کار دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: