کد خبر: ۲۰۱۷۱۲
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
0
پرداخت دیه کامل سربازان فوت شده تصادف نی ریز
پول‌نیوز - مدیر مجتمع امور بیمه ای فارس بیمه ایران گفت: دیه کامل سربازان فوت شده در حادثه نی ریز فارس پرداخت شد.
 
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حمیدرضا جمالی زاده با بیان این که دیه کامل سربازان فوت شده در حادثه اتوبوس حامل سربازان بابرنامه ریزی های انجام شده پرداخت شد، افزود: حادثه ناگوار مذکور برای همگان غمناک بود به همین دلیل مجموعه بیمه ایران از همان دقایق نخستین حضور سربازان در بیمارستان، خود را در کنار خانواده این عزیزان قرار داد تا هیچ گونه مشکلی در بحث مالی ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: مراحل قانونی در خصوص مصدومان و حادثه دیدگان در حال طی شدن است هرچند که بسیاری از کارهای مربوط به این حادثه با هماهنگی های انجام شده زودتر از موعدهای معمولی انجام شده است.

 همتی رییس کل بیمه مرکزی قبل تر ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده بازماندگان این حادثه دلخراش، پرداخت هرچه سریعتر دیه آنها را خواستار شده بود.

دوم تیرماه امسال در حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان یک پادگان آموزشی در جاده سیرجان - نی ریز در استان فارس، 19 نفر کشته برجای گذاشت.
برچسب ها: دیه ، سرباز ، تصادف ، نی ریز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: