کد خبر: ۲۰۲۲۴۴
۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
0
مراسم نخل‎‎برداری حسینیه زارچ پول‌نیوز-  رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎‎های پزشکی یزد از مصدوم شدن چند نفر به علت حادثه از کنترل خارج شدن یک شتر در آیین نخل‎‎برداری در حسینیه زارچ خبر داد.

دکتر «احمد دهقان» ، در خصوص حادثه مراسم نخل‎‎برداری شهر زارچ که در ظهر عاشورا امسال اتفاق افتاد، اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه 21 مهر ماه هم‌زمان با برگزاری آئین نخل‎‎برداری ظهر عاشورا در شهر زارچ، یک نفر شتر که برای مراسم تعزیه‎‎ خوانی آذین‎‎بندی شده بود، از کنترل ساربان خارج شد.

وی افزود: بنا به گزارش‌های رسیده از مرکز اورژانس شهرستان یزد چهار کودک که به روی شتر سوار بوده‎‎اند بر اثر این حادثه به پائین سقوط کرده و یکی از عزاداران حسینی که در مجاورت شتر بوده نیز  زیر پای آن مصدوم شده است.

دهقان خاطرنشان کرد: بعد از اعلام این حادثه، امدادگران مرکز اورژانس یزد فوراً به محل اعزام و مصدومان این حادثه را به بیمارستان اعزام کردند.

تا این لحظه هیچ تلفات جانی از این حادثه از سوی مرکز فوریت‎‎های پزشکی گزارش نشده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: