May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۲۳۷۴
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
0
پول‌نیوز-  فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد تست دوپینگ سه وزنه بردار در المپیک ریو به طور قطعی مثبت است و نام انها از لیست نتایج خارج شد.

فدراسیون جهانی وزنه اعلام کرد با تایید مثبت شدن تست دوپینگ سه وزنه بردار در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو، نام آنها از لیست نتایج بازی‌ها خارج می شود. 

توماس زلینسکی از لهستان که البته او اجازه حضور در بازی‌ها را پیدا نکرد، عزت ارتیکوف از قرقیزستان که این وزنه بردار در دسته ۶۹ کیلوگرم مدال برنز گرفت و اکنون نام او از لیست نتایج خارج شد و مدال برنز این وزن به نماینده کلمبیا رسید. همچنین اوسوخبایرا از مغلوستان، دیگر وزنه برداری بود که تستش مثبت شد. البته او در دسته ۵۶ کیلوگرم در انجام سه حرکت یک ضرب خود ناموفق بود.

گابریل سینکریانا وزنه بردار رومانی که در دسته ۸۵ کیلوگرم مدال برنز گرفت هم تستش مثبت شده اما هنوز تصمیم نهایی در مورد او گرفته نشده و نامش فعلا در لیست نتایج وجود دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: