کد خبر: ۲۰۲۴۸۲
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
0
معاون طرح های آماری مرکز ایران از مشارکت بیش از 5 میلیون و 120 هزار خانوار شامل 17 میلیون و 282 هزار نفر تا صبح امروز شنبه 24 مهرماه خبر داد.
ثبت نام بیش از 5 میلیون خانوار در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکنپول‌نیوز - معاون طرح های آماری مرکز ایران از مشارکت بیش از 5 میلیون و 120 هزار خانوار شامل 17 میلیون و 282 هزار نفر تا صبح امروز شنبه 24 مهرماه خبر داد.

علیرضا زاهدیان با اشاره به آخرین وضعیت سرشماری درکشور افزود: استان های سمنان، بوشهر، خراسان جنوبی، هرمزگان و یزد رکوددار در سرشماری قرار گرفتند و انتظار می رود دیگر استان ها نیز به این هدف نزدیک شوند.

وی در ادامه از پنجمین مرحله قرعه کشی جوایز یک میلیون تومانی در سرشماری اینترنتی خبر داد وگفت: در هر مرحله 100 خانوار به قید قرعه انتخاب که می توانند از طریق سامانه پیامکی 300000 از دریافت جوایز خود اطلاع پیدا کنند.

زاهدیان در ادامه به  ضریب اینترنتی پایین در استان تهران اشاره و تصریح کرد: بیش از 700 هزار خانوار درتهران در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند این درحالی است که این استان  از نظر تعداد خانوارها در رده اول قرار دارد اما از نظر نسبت ضریب اینترنت در رده 28 قرار دارد.

معاون طرح های آماری مرکز ایران از تمدید ثبت نام ایترنتی تا پایان روز سه شنبه خبر داد و گفت: به علت استقبال مردم در سرشماری اینترنتی در روز گذشته، و ثبت نام بیش از 60 هزار خانوار ، این روند سرعت بیشتری گرفته است.

گفتنی است  باتوجه آغاز  عملیات میدانی از روز چهارشنبه 28 مهرماه ثبت نام اینترنتی قابل تمدید نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: