May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۲۸۸۰
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
0
توقف تولید چند خودروی سنگین در کشورپول‌نیوز - شهریور ماه امسال تولید چند مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی به صفر رسید.

در این مدت تولید کامیون‌ کشنده فراز شرکت ایران خودرو دیزل ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۱۰ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید کشنده T۳۷۵ (۲*۴) شرکت سایپا دیزل نیز با افت ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۲۴ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۴ به صفر رسید.

شهریور ماه تولید چند مدل کامیون و کامیونت نیز در شرکت کاریزان‌ خودرو متوقف شده است. در این زمینه تولید کامیون کاویان K۱۱۹، کامیون کاویانK۲۱۹  و کامیونت کاویان K۳۷۵ شرکت کاریزان خودرو ساوه ۱۰۰ درصد کاهش یافته و به ترتیب از هشت، پنج و پنج دستگاه در مدت مشابه سال گذشته به صفر رسیده است.

همچنین تولید کامیونت کاویان K۱۰۶GL شرکت کاریزان خودرو قزوین نیز ۱۰۰ درصد افت داشته و از ۱۰ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به صفر رسیده است.

 تولید کامیونت شیلر ۶ بهمن دیزل نیز با افت ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۱ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به صفر رسیده است.

اما تولید کشنده فاو J۶ شرکت سیبا موتور هم ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۵۳ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۴ به صفر رسیده است.

تولید کامیون کشنده ماز شرکت آذهایتکس نیز با افت ۱۰۰ درصدی مواجه بوده و از ۱۲ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به صفر رسیده است.

همچنین تولید کشنده اسکانیا G۴۰۰ شرکت ماموت دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۳۵ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به صفر رسیده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: