کد خبر: ۲۰۳۴۲۶
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
0
گروه صنعتي ايران خودرو با صادرات بيش از ده هزار دستگاه محصول در سال 94 ضمن ثبت رشد 100درصدي در حوزه صادرات، به عنوان صادركننده نمونه كشور در گروه خودرو معرفي شد.
ايران خودرو صادركننده نمونه كشور شد
پول‌نیوز - گروه صنعتي ايران خودرو با ثبت رشد 100درصدي صادرات، علاوه بر اينكه گامي موثر در اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتي برداشت، به عنوان صادركننده نمونه كشور نيز معرفي شد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، همزمان با 29 مهرماه، بيستمين سالروز ملي صادرات صبح امروز با حضور رياست جمهوري در سالن اجلاس سران برگزار شد و طي آن صادركنندگان برتر كشور معرفي و تقدير شدند.

بر اين اساس،‌ گروه صنعتي ايران خودرو با صادرات بيش از ده هزار دستگاه محصول در سال 94 ضمن ثبت رشد 100درصدي در حوزه صادرات، به عنوان صادركننده نمونه كشور در گروه خودرو معرفي شد.

گروه صنعتي ايران خودرو براي سال جاري نيز صادرات 20هزار دستگاه از محصولات خود را هدفگذاري كرده است.

عمده بازارهاي صادراتي ايران خودرو در سال هاي گذشته كشورهاي عراق، سوريه، تركمنستان و ارمنستان بوده است اما اين خودروساز در راستاي توسعه صادرات خود، حضور در كشورهاي ديگري از منطقه آسياي مركزي مانند قزاقستان و آذربايجان و همچنين كشورهاي مركز و شمال قاره آفريقا را در دستور كار قرار داده است.

در اين راستا، گروه صنعتي ايران خودرو هفته گذشته با صادرات بيش از 300 دستگاه خودرو دنا به الجزاير، بازار خود در بازارهاي شمال آفريقا را احيا كرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: