کد خبر: ۲۰۳۴۴۸
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
0
وزیر انرژی روسیه گفت: نیروگاه های خورشیدی با ظرفیت ۶۰ مگاوات در سال ۲۰۱۶ میلادی به بهره برداری رسید و برنامه ریزی کرده ایم تا در سال آینده ظریفت این نیروگاهها به ۱۰۰ مگاوات افزایش یابد.
ساخت نیروگاه های 6 گیگاواتی در روسیهپول‌نیوز - وزارت انرژی روسیه از تلاش این کشور برای بهرمندی بیشتر از انرژی خورشیدی خبر داد.

الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه گفت: نیروگاه های خورشیدی با ظرفیت ۶۰ مگاوات در سال ۲۰۱۶ میلادی به بهره برداری رسید و برنامه ریزی کرده ایم تا در سال آینده ظریفت این نیروگاهها به ۱۰۰ مگاوات افزایش یابد.

وی با اشاره به نیاز روسیه برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر گفت: تا سال ۲۰۲۴ میلادی روسیه در نظر داد، نیروگاه های خورشیدی با ظرفیت ۶ گیگا وات را به بهره برداری برساند.

در حال حاضر، آلمان، ایتالیا، آمریکا، چین،  فرانسه و ژاپن  مصرف کنندگان اصلی  انرژی خورشیدی هستند. در چند سال گذشته، در مجموع بیش از هشت گیگاوات ایستگاه های خورشیدی جدید در جهان راه اندازی شده اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: